Terug naar overzicht
Hoi Petra,wij gaan ons feest daar geven! Het zijn hele vriendelijke mensen, mooie zaal, niet al te duur. Wijzelf zijn daar nog niet geweest voor een trouwfeest, maar we hebben heel wat kennissen die daar wel al eens een receptie en/of avondfeest meegemaakt hebben. Allemaal goeie commentaar. Ook de huisdj's zouden zeer goed zijn.We zijn daar wel al eens gewoon gaan eten, en t was heel lekker en verzorgd.Wanneer trouwen jullie?Groetjes,Ann15-12-2007
Ann,wij trouwen pas in mei volgend jaar.maar we zijn nu al op zoek naar een zaal. daar we van Wevelgem zijn, is dat de ideale zaal.maar zaal ligt wel nog niet vast.volgende week gaan we er eens langs, om het een en het ander te bespreken. de prijs valt zeer goed mee vind ik. Wat heb je van eten gekozen?groetjespetra
Hallo,Wij trouwen op 4 mei 2007 en het is ook in het Vijverhof dat ons feest zal doorgaan. Wij zijn daar al verschillende keren geweest en het was telkens picobello! Ook de dj's (wij hebben Roan) zijn goed. Gans de avond staat de dansvloer vol!Ze vallen ook goed mee qua prijsAls je nog vragen hebt, mail gerustangelique_deltour@hotmail.comGroetjesAngelique
Hallo, we zijn ook gaan kijken voor die zaal (ook van Wevelgem vandaar), maar ondanks het feit dat alles in orde was (prijs is echt te doen!) toch maar voor iets anders geopteerd. We vonden het jammer dat de zaal langerekt (rechthoek) was en er mensen soms redelijk ver van de dansvloer zaten... Voor de rest vonden we alles dik in orde, al enkele feesten daar meegemaakt en 't was super, hebben dan ook lang getwijfeld... maar uiteindelijk toch iets anders genomen.groeten Jotje 13/07/07
Hallo,We zijn ook naar het vijverhof geweest. Ik heb het niet zo voor de grote zaal : rietveld. Ik vond ze niet zo gezellig. De zaal waterkant daarintegen vind ik een heel mooie zaal maar ze is nogal aan de kleine kant. Ook de dansvloer is piepklein. Mijn ma heeft daar oudejaarsavond gevierd. Het eten was heel lekker maar zij zei toch ook dat de dansvloer veel te klein was. Wij hebben dus niet voor 't vijverhof gekozen. Neem anders eens een kijkje in den oesterput. Deze zaal is ook in Wevelgem en ligt ook aan een vijver. Vind ik ook heel mooi. Wij trouwen daar !!!groetjes,Mieke