Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke namen voor de tafels ?

  5-6-2014 18:37:01
Hoi bruidjes, nog 2 weken, en dan is 21/6 onze grote dag !! Ben nog met de laatste details bezig en ben nu nog op zoek naar leuke namen bij de tafelverdeling. Hebben niet echt een thema, dus alles kan of mag. Hebben jullie leuke ideetjes ? Thansk !

BB
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2133


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik5-6-2014 18:41:56

Ik volg :-)



Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik5-6-2014 20:06:15

wij gaan waarschijnlijk 's avonds op ons dansfeest een uurtje of 2 een cocktailbar hebben en we hadden gedacht om ook onze tafels allemaal de naam van een cocktail te geven.
Iedereen krijgt dan een kaartje met de ingrediënten van een bepaalde cocktail op en moet dan uitzoeken over welke het gaat.
op tafel staat natuurlijk de naam + ingrediënten e.

of een ander idee'tje dat ik ook wel leuk vond is om iedereen een kaartje met een quote uit een film te geven. de tafels worden dan naar de films genoemd.



Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik5-6-2014 20:08:06

seg maar effe 2 andere vraagjes ivm de tafelschikking.
1. beslissen jullie echt wie waar zit, of beslissen jullie gewoon wie aan welke tafel zit en mogen ze dan zelf kiezen.
2. hoe verdelen jullie tafels? zetten jullie mensen die elkaar kennen bij elkaar, of mengen jullie juist iedereen zodat iedereen iedereen leert kennen.
wij hebben al beiden gehad op een trouw.



Jody
4-7-2020
 Meld misbruik5-6-2014 20:14:41

ons gedacht was toen of allemaal tafels te maken van voetbalploegen. Omdat we elkaar ontmoet hebben op de voetbal.

Hebben jullie misschien een zelfde interesse? Ergens speciaal waar jullie elkaar ontmoet hebben? Of een plaats waar jullie op reis zijn geweest of op huwelijksreis gaan? Of iets met waar uw vriend u ten huwelijk heeft gevraagd.

@Karolien: We beslissen aan welke tafel ze gaan zitten, niet naast wie ze gaan zitten. We zetten mensen die elkaar kennen bij elkaar. Maar mensen die nergens niet bij horen zetten we ergens tussen.




Lies

 Meld misbruik5-6-2014 20:15:08

Ik volg ook ff, want ook hier nog geen idee hoe we ze aan de juiste tafel moeten krijgen.

@Karolien, wij gaan de mensen die mekaar kennen samenzetten. Er komt een hele grote groep van mijn collega's, omdat ik in 2 teams thuis hoor. Aangezien ze hun partner mogen meenemen, lijkt het me ook voor hen leuker als ze bij iemand terechtkomen die ze al kennen. Mijn collega's op zich zijn nieuwsgierig en sociaal genoeg om zich met de rest te gaan mixen, dus dat komt wel goed. Wij gaan wel niet zelf bepalen wie langs wie moet zitten. Dat mogen ze zelf beslissen.




Gwendolyn
1-8-2015
 Meld misbruik5-6-2014 21:07:20

Films, liedjes, landen, woordspelingen op jullie namen, ...

Wij gaan een amerikaanse trouw doen en de tafels krijgen allemaal een naam van een film die over een trouw gaat :p



BB
21-6-2014
 Meld misbruik5-6-2014 21:12:17

al veel toffe ideetjes gehoord hier , waarvoor dank !!

bij ons zal de tafelschikking ook zijn zoals wij ze samengesteld hebben. Naast familie zullen er enkele vriendentafels zijn, alsook de collega's van m'n toekomstige en mezelf en daarboven ook nog enkele ouders van vriendjes en vriendinnetjes van onze kids (hebben al 4 kinderen, maar zetten nu pas de grote stap )….



eline
14-6-2014
 Meld misbruik5-6-2014 21:55:49

onze tafelindeling zijn straatnamen over liefde zoals True Love street, Love at first sight alley, ....



BB
21-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 7:29:13

hebben ondertussen nog iets leuks gevonden --> hebben ons motto "liefde is….trouwen met de liefde van je leven"….genomen en dat in alle talen ! Op liefde staat immers geen leeftijd,noch taal




maartje
5-7-2014
 Meld misbruik6-6-2014 8:22:04

Wij nemen series en laten dan de tune afspelen van de serie in kwestie: Happy days, thuis,familie,het eiland,de collega's,the a team,neighbours,ovide en zijn vrienden... Is eens iets anders en de meeste zijn toepasselijk voor de mensen die er aan zitten. :-)



Hanne
4-7-2015
 Meld misbruik6-6-2014 8:26:55

Ik heb ooit eens gezien dat de tafel namen foto's van het koppel waren. Op de tafel stond de foto, de gasten kregen bij het binnenkomen een stukje van de foto. Tijdens de receptie begonnen de mensen al de puzzel te maken uit nieuwsgierigheid welke foto het is.



Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik6-6-2014 9:26:41

whaw, zoveel superideetjes



Daisy
27-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 21:33:34

Mijn verloofde en ik werken beide bij soubry, waar wij elkaar ook hebben leren kennen, en hebben onze tafels allemaal een pasta naam gegeven maar wel van de korte zoals macaroni, spirelli ...



BB
21-6-2014
 Meld misbruik7-6-2014 9:09:08

al veel toffe ideetjes gehoord hier ! daar pik ik er toch enkele van mee hoor ! txs !




Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik7-6-2014 9:30:42

Wij nmen het thema : liefde is...



Jody
4-7-2020
 Meld misbruik7-6-2014 19:23:15

Gisteren naar eeb trouwfeest geweest en die zijn in de ban van WOII. Zij hadden tafels van steden en plaatsen die te maken hadden met d-day, wa het gisteren was.



zefanja
12-7-2014
 Meld misbruik8-6-2014 18:19:56

Wij noemen elke tafel naar een wijndruif, we drinken graag eens een glaasje wijn, en ik zelf ben ook leerkracht , wijnkennis :-)
Wat ik ook al heb gezien , is gewoon iedere tafel een ander soort snoep opzetten, ook heel leuk en lekker :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info