Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer - Oldtimer bus - volkswagenbusjes

  5-6-2014 17:22:23
Hallo Iedereen,

Volgend jaar 22Mei is het zover, ben volop bezig met de voorbereidingen maar zit al een hele tijd vast met mijn vervoer!

Iemand tips voor mooie oldtimer bus +/- 20pers aan een goeie prijs?

Alle tips welkom...

Bedankt,

Kathleen

Kathleen
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1126


Eline
1-3-2014
 Meld misbruik5-6-2014 19:43:27

wij hadden er eentje gehuurd bij the london ceremony bus.



Tim

 Meld misbruik6-6-2014 0:13:34

Een oldtimerbus is zeer knap maar heeft ook een paar minpunten waar je rekening mee moet houden:
- gaat traag (extra tijd inlassen voor verplaatsingen, bij grote verplaatsingen mag je tijd van een auto x2 doen)
- manouevreert zeer moeilijk (totaal niet vergelijkbaar met een hedendaagse bus)
- veel lawaai binnen in de bus (zeker op volle snelheid +/- 70 km/u)
Pluspunt aan een bus is dat de hele suite samen zit en dat de sfeer er sneller in zit dan bij wagens.
Succes
Tim



Cloë
2-5-2015
 Meld misbruik6-6-2014 6:39:53

Wij hebben een bus gehuurd van the just married company.
Zeer mooie en grote bus.
Zeker eens een kijkje waard.
Er staan verschillende wagen op en ze zijn schappelijk van prijs :).



Nikki
18-10-2014
 Meld misbruik6-6-2014 20:07:50

Wij huren er 1 bij ceremonie vervoer pauwels in sint niklaas :)



Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik6-6-2014 22:00:50

Wij hadden een mini oldtimer bus van Cloet in Roeselare, wel maar voor 12 personen. We moesten 450 euro betalen maar er zat geen uur en kilometerbegrenzing op. En leuk extraatje, de chauffeur was ook gekleed zoals een echte chauffeur in een oldtimerbus.



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik8-6-2014 4:32:00

Wij hadden een olditmerbus van De Feestbus Tielt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...