Terug naar overzicht
wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt met foto's.Je kan het bekijken op onze website www.kenny-evi.com bij foto's en dan uitnodiging.Het zal vast en zeker wel lukken om er iets tof van te maken groetjes evi
Misschien een leuk idee: als je een emboss van fiskars koopt (zo'n 15 euro dacht ik), kan je relief brengen in je kaartje. Echt mooi effect. (te koop in veel hobbywinkels en ava)En met een kartelschaar kun je ook leuke dingen doen.In ava verkopen ze kant en klare vierkante kaartjes met envloppes.
Hallo Jona,Wij maken onze uitnodigingen ook zelf en hebben eigenlijk niet gekozen voor een gewone kaart. Wij hebben een DVD-doosje als uitnodiging. We hebben er héél lang op gestudeerd hoe we het juist zouden aanpakken want het is niet zo eenvoudig als een kaartje natuurlijk. De tekst op de voorkant en achterkant van het doosje doe ik met een kalligrafiepen en een sjabloon en op de voorkant komt ook een foto van ons. We hebben in september een fotoreportage laten maken samen met ons dochtertje speciaal met de bedoeling om deze te gebruiken voor onze uitnodigingen. Het was geen sinecure om iets te vinden voor de binnenkant van de doosjes want zoals je wel weet, heb je daar een uitsparing om een dvd-schijfje in te plaatsen. Die moet dus weggewerkt worden. Ook hierover hebben we vele uren ons hoofd gebroken maar we zijn er uiteindelijk - na veel proefexemplaren - uitgeraakt. Ik ben er dit weekend aan begonnen en afgezien van het feit dat er enorm veel werk aan is als je alles zelf doet, heb ik er veel plezier in. De dvd-doosjes hebben we gekocht in de Makro (ong. 30 euro voor 100 stuks), en het papier + enveloppen voor de doosjes hebben we bij AVA gehaald.Alvast veel plezier met het bedenken en uitwerken van jullie uitnodigingen!Joke07/07/2007
Hoi,Wij maken onze uitnodingen ook zelf. Met handgeschept papier en wat snij en plakwerk.Tip: ga eens in boeken kijken bij een drukker of AVA. Daar kan je al veel ideeën opdoen. Je moet dan niet iets namaken, maar je kan wel een bepaalde stijl/kleur uitkiezen, enz...Succes!
heyWij trouwen 2 juni, ik heb onze uitnodigingen ook zelf gemaakt, ik heb ecru kleur handgeschept papier genomen, en van het internet via een site van een drukker een heel mooi tekeningetje gevonden, aangepast aan onze naam, een heel mooi tekstje vanbinnen gezet met de nodige gegevens van het feest enz, en als envelop ongeveer dezelfde kleur als de tekening en de tekst (bij ons is dit vuilgroen).. heel mooi
Yep, laat ze tekenen door karikaturist www.frankbervoets.com Groetjes.