Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tegenslagen

  5-6-2014 8:48:59
pff, na eerst gisteren te weten te komen dat we waarschijnlijk niet aan onze kerk gaan geraken door de kermis, laat de gemeente nu weten dat er in onze fotolocatie (het kasteel van Poeke) filmopnames gaan zijn. We mogen nog altijd onze foto's trekken binnen maar gaan niet overal binnen mogen terwijl we er wel voor betaald hebben. Ik heb al het gevoel dat heel onze dag in het water gaat vallen door deze tegenslagen

Annekatrien
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1305


Patrick

 Meld misbruik5-6-2014 8:58:16

Huwelijk is waarschijnlijk in de voormiddag, dan is het nog rustig rond de kerk toch, dat zal wel best meevallen, als de kermis al moest open zijn, of op voorhand eens vragen aan iemand van de kermis, dat doen ze graag, kan je altijd na de viering wat foto's maken op een draaimolen of zo, dat heeft ook zijn charmes hoor. Dan heb je al een deel van de foto's, huwelijksfoto's op meer dan één locatie is ook leuk en dan heb je wat meer variatie dan alleen maar van het kasteel.
Het is niet altijd gemakkelijk als het draaiboek wat veranderd maar het komt wel allemaal goed. Succes in ieder geval.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik5-6-2014 9:02:55

Ach, maak je niet te druk. Is de kerk echt niet bereikbaar? Ook geen mis dan die week? Dat geloof ik niet... Je gaat misschien niet met de auto tot voor de deur geraken, maar toch tot aan de rand van de kermis? En dan te voet verder hè, levert waarschijnlijk nog leuke foto's op met al die lichtjes en kleuren! Een vriendin van me is ook in de kerk getrouwd tijdens de kermis, is ook een stukje te voet moeten gaan, maar heeft wel leuke kermisfoto's. :-)

En die filmopnames... misschien zitten daar ook wel leuke foto's in! Als je even aan de regisseur vraagt of je de set op mag tussen twee scènes door, heb je misschien wel leuke foto's met speciale belichting en extra camera's in beeld... Helemaal Hollywood! Proberen en durven vragen!



tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik5-6-2014 11:03:46

Ik trouw ook met de kermis en de braderie dus nog moeilijker om door te geraken maar wij gaan dat stukje te voet doen naar het stadhuis veel bekijks en natuurlijk leuke foto's die we zullen hebben ik zal ook vragen als ik foto's mag trekken op de kermis samen met mij en men partner en mijn twee zonen



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik5-6-2014 11:10:47

Ja wij wonen wel in een klein dorp met al weinig parking en het hele dorp is afgezet en parkeerverbod voor 5 kramen die er staan. Dus geen parkeermogelijkheid voor de vele mensen die komen. Als ik wist dat de mensen konden parkeren ok, maar hier gewoon helemaal geen mogelijkheid om te parkeren momenteel.



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik5-6-2014 20:58:42

Hier mag iedereen naar de ondergrondse parking een halve kilometer verder, want de winkelstraat ligt sinds vorige maand open (vlak naast het stadhuis) en op zaterdagochtend is 't bovendien ook nog es markt in heel 't stad.

Maar iedereen zal er wel raken, hoop ik ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...