Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welk liedje nemen jullie om met je vader te dansen

  3-6-2014 11:03:50
Help, weet niet goed welk liedje ik moet nemen om met mijn papa te dansen, ik ben al 40 en toch wil ik iets speciaal om met mijn papa te dansen, na mijn broer te verloren hebben en ik als enige dochter overblijf wil ik wel iets speciaal, maar weet het niet goed, welk liedje nemen jullie?

wendy
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 1918


Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik3-6-2014 11:27:22

Heartland - I loved her first
Marco Borsato - dochters
Bob Carlisle - Butterfly kisses (misschien ook een verwijzing naar je broer)
Ray Allaire - A song for my daughter
Teresa james - You're my hero
Steven Curtis Chapan - Cinderella
Born Free van Hans Zimmer
John Mayer - daughters

In my daughters eyes
http://www.youtube.com/watch?v=eLS0Y40WwlA

succes




Shari
30-4-2014
 Meld misbruik3-6-2014 11:59:54

ik heb met papa op Heartland- i loved her first gedanst en voor mij beschreef dit heel goed mij band met mijn papa



ann
5-7-2014
 Meld misbruik3-6-2014 12:08:31

Ik ben ook fan van heartland ! Wij spelen dit wanneer mijn papa mij weg geeft ! Heb er al veel tranen bij gelaten :)



Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik3-6-2014 12:54:26

Vraagje, dansen jullie eerst met de papa en wacht de bruidegom dan voor hij met zijn mama danst? Want ik vind Dochters ed heel mooi, maar raar omdat het over mijn papa en mij gaat met niet over mijn man en zijn mama ...



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-6-2014 12:59:30

Ik ben ook fan van heartland maar mijn familie inclusief ouders zijn nogal van het nuchtere type en ik weet dat hij de link (tekst) toch niet gaat doorhebben:-) Ikzelf ben ondertussen ook al 36 jaar en heb uiteindelijk de beslissing aan hen gelaten. Heb ze verschillende suggesties laten doen en daar een liedje uit gekozen. Het is uiteindelijk wonderful tonight geworden van Eric Clapton.



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-6-2014 13:12:38

Uiteraard eerst bruidskoppel

vader van de bruid en bruid + moeder van de bruid en bruidegom

vader van de bruidegom + bruid en bruidegom met zijn moeder




Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik3-6-2014 15:26:21

Wij zijn ook nog op zoek naar een liedje voor de tweede dans. Ik dans met mijn papa en mijn toekomstige dan met zijn mama, dan is het wat raar om 'Dochters' of zoiets te kiezen vind ik...



sofie
4-7-2014
 Meld misbruik3-6-2014 16:22:11

Wij ook heartland gekozen , fantastisch liedje



Lieve

 Meld misbruik3-6-2014 18:31:40

Off-topic: hoeveel dansen doen jullie bij vermenigvuldiging of doen jullie geen vermenigvuldiging?

Is dat dan bruidspaar, daarna bruid + vader en bruidegom + moeder en daarna bruid en schoonvader en bruidegom en schoonmoeder.

Wij dachten enkel 1 keer samen te dansen en daarna nog 1 keer bruid en vader en bruidegom en moeder. Mijn moeder danst niet graag (ook nieuwe heup) en mijn schoonvader is ziek.

Ik moet dus nog wel mijn eigen openingsdans kiezen : We've got tonight (Bob Seger and the Silver bullet band; omdat ik altijd zij dat ik hierop ging dansen als ik ging trouwen, maar de tekst is het niet helemaal), Wonderful Tonight van Eric Clapton, of You are so Beautiful; Joe Cocker of Make you feel my Love van Adele.

Sowieso, als het Wonderful Tonight niet is van Eric Clapton als openingsdans, denk ik deze te dansen met mijn vader ofwel You're never Walk Alone van Gerry and the pacemakers (maar ik twijfel of dit niet te snel is).

Ik weet dat het off-topic is, maar ja.




Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik3-6-2014 20:04:06

hier is het de bedoeling dat ik eerst met mijn man dans I just can't stop loving you van Michael Jackson
nadien dans ik met mijn papa en hij met zijn mama. het liedje weten we nog niet echt. wij dachten eigenlijk gewoon nog een liedje te nemen dat voor ons beiden betekenis heeft.
Perfect day van lou reed
la vie en rose van edith piaff

nadien mag iedereen dansen :-)



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik3-6-2014 20:47:08

Moet dat eigenlijk ? ...



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-6-2014 21:04:52

Nee dat moet niet maar traditioneel gezien zijn er de openingsdans en dan de 2 die ik hierboven vermeld heb. Dj heeft ons gezegd dat het officieel in die volgorde is. De laatste dans doe ik met mijn oudste schoonbroer aangezien mijn schoonvader spijtig genoeg al overleden is. Dus ik dans met mijn vader op wonderful tonight en mijn man danst met zijn moeder op unchained melody.



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik4-6-2014 7:18:47

amaai wat een reacties keiblij zal me er eens mee bezig houden vandaag laat jullie zeker iets weten



Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik4-6-2014 9:28:37

Wij gaan dansen met onze kindjes ipv met de ouders.



Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik4-6-2014 11:07:35

Wij gaan ook eerst als bruidskoppel dansen
dan Vader+bruid en dan moeder+bruidegom
En dan haalt mijn vader mijn mama en zijn moeder dan zijn vader om te dansen en haal ik mijn broer en de bruidegom zijn zus.
En dan vrees ik dat mijn man het opgeeft ;-)

Maar wonderful tonight van eric clapton, bedankt voor de tip!!! Staat nu prompt op nummer 1!



Tiffany
5-7-2014
 Meld misbruik4-6-2014 17:30:05

Wat vinden jullie van Nothing else matters van Metallica? Dit is 1 van de lievelingsliedjes van mijn papa, alleen weet ik niet of de tekst en het thema wel aansluiten bij een trouw?



Cathy
13-9-2014
 Meld misbruik6-6-2014 14:22:53

Ik kwam hier es piepen en ik ben blij dat ik dat heb gedaan. "I loved her first" vind ik een prachtnummer!!! Kreeg er tranen van.
Thanks!



sofie
4-7-2014
 Meld misbruik6-6-2014 18:24:28

Ja e Cathy , ik ook toen ik het de eerste keer hoorde wist ik meteen dit is het !!! En mijn vader is er ook weg van , ik heb hem de vertalling gegeven en nu vind hij het nog mooier



Karen
10-10-2015
 Meld misbruik17-6-2014 21:53:23

Waaauw! I loved her first is zooo mooi! Ik kreeg echt tranen in mijn ogen!
Ben trouwens nu al super emotioneel als ik denk aan het moment dat ik met papa naar het altaar ga lopen en dat we samen gaan dansen...
Vrees dat ik het dan niet droog houd :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...