Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ahhh stress

  2-6-2014 22:10:12
Hey hey,

Nou de stress begint hier nu goed toe te slaan nog 10 dagen en dan is t onze dag. Zaterdag mijn vrijgezellenfeest gehad en het was echt super leuk maar wel een dag dat ik niks kon doen. Vrijdag was ik er achter gekomen dat doordat ik ben afgevallen mijn ring nu veel te groot geworden is!!! Zo groot dat als ik met mijn hand schud mijn ring van mijn vinger af glijd. En ik kon zaterdag nergens achteraan ivm mijn vrijgezellenfeest dus dat moest vandaag. Gelukkig heb ik een goudsmid gevonden die het nog voor vrijdag 13 juni klaar kan hebben alleen ben ik super bang dat je het heel goed gaat zien of dat het echt niet mooi wordt. Dit zijn dingen die ik niet in de hand heb en dan ga ik heel erg lopen piekeren. in ieder geval zal de gravering in de ring anders gaan zijn dan die in de ring van mijn man omdat mijn ring opnieuw gegraveerd moet worden en zij niet het zelfde lettertype kan graveren als dat (machinaal) in onze ringen gegraveerd was. Ahhh vind het echt doodeng haha ze gaan mijn ring gewoon door midden knippen om er vervolgens zon 2 mm uit te halen (moet van ringmaat 18 naar ringmaat 17,5) en dan weer aan elkaar maken. Als dat maar goed komt, iemand ervaring mee?

Dominique
13-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1205


Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik2-6-2014 23:04:49

Dominique, mijn mama heeft dat ook voorgehad met haar trouwring en bij haar heeft de goudsmid de ring lichtjes verwarmd en samengenepen. Ik geloof zelfs dat hij bij haar nog meer verkleind moest worden. Daar zie je dus helemaal niets van! Ik zou eens navragen of dat met jouw ring niet mogelijk is :)



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik3-6-2014 6:56:52

Een ring verkleinen is absoluut geen rpobleem. Je ziet daar niets van. Behalve dan de nieuwe gravering, maar dat is aan de binnenkant. No stress, komt goed.!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik3-6-2014 10:55:54

Mijn ring is ook verkleind, zie je helemaal niets van hoor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...