Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag...nog aan het nagenieten...

  1-6-2014 12:08:59
Wat een prachtige trouwdag (ondanks het weer) gehad! Om nooit meer te vergeten.
Eerst en vooral wil ik zeggen zoals elke getrouwde vrouw zegt: "geniet, geniet, geniet!!"
Ikzelf heb dit ook een paar keer tegen mezelf moeten zeggen op onze dag. We hadden onze ceremonie buiten gepland maar door het miezerweer moesten we toch alles naar binnen verhuizen...ik was op dat moment op van de zenuwen...zovéél stress, niet normaal! Gaat het dan allemaal wel nog lukken? Valt dan niet alles in het water? Man, man, man...
Maar ik ga beginnen bij het begin:
Dinsdag 27/05 zijn we enkel 's morgens voor de wet getrouwd. Aangekomen aan het Gent's stadhuis begonnen al snel de traantjes te vloeien bij de mama en de papa. Aangezien ik die dag mijn mama haar trouwkleedje aanhad, met bijpassende juweeltjes van haar en mijn oma, kregen ze beiden een nostalgisch gevoel. 'We zagen net onszelf staan.' Wat er natuurlijk voor zorgde dat ik het ook niet droog hield. Nadien zijn we op de graslei eentje gaan drinken en snel naar de zaal vertrokken ('t Verstand van leven in Horebeke) om alles klaar te zetten. Jeetje, was me dat nog een werkje! Pas om 21u terug thuis!
Woensdag 28/05
Rond half 7 zou de wekker afgaan, maar natuurlijk was bibi'ke hier al om half 6 wakker. Ik was bij mijn ouders blijven slapen die nacht zodat mijn verloofde me 's morgens kon komen ophalen. Ik sliep met mijn jongere zus op de kamer in haar tweepersoonsbed. Ik zag haar oogskes open gaan en ben haar verder wakker gaan schudden om samen een vreugde dansje te doen omdat de dag eindelijk was aangebroken! Jippiiieeee...en toen waren de zenuwkes daar...
Om kwart voor 7 was de sminkster/kapster aangekomen (Mara-style) uit Sinaai. Ze ging nl. mij, mijn 2 zussen en mama doen, dus er was veel tijd nodig.
Om 8u kwam de fotograaf(Olivier Strobbe) toe en begon al snel enkele shots te nemen...ik ben trouwens blij dat er foto's gemaakt zijn tijdens het klaarmaken, van mijn jurk en schoenen. De hele tijd liep ik eigenlijk een beetje rond zoals een kieken zonder kop. Nog eens naar de tekstjes kijken van de ceremonie, fantaseren over hoe hij er zou uitzien...spannend...niet veel gegeten die ochtend...
En dan om 11u, de bel...ik deed open en stak enkel mijn hoofdje erdoor (hihi, ik had hem even goed liggen) En toen zag ik hem eindelijk! Oooooh, wat zag hij er knap uit! Zijn kostuum was écht geslaagd. (kwam van café costume trouwens, een échte aanrader!) Gelukkig vond hij mij ook heel mooi en pasten we mooi bijeen.
Tussendoor een paar leuke familiefoto's getrokken in de tuin en rond kwart voor 13u naar de zaal vertrokken, om de laatste dingen nog klaar te zetten en de zaal zag er nog steeds even mooi uit!
15u...de eerste gasten kwamen toe, nu begon het erg te spannen. Het weer dat dan nog niet meezat, zoals eerder hierboven beschreven en ondertussen liep er een cameraploeg rond. We hadden nl. 2 dagen voor onze trouw te horen gekregen dat 'iedereen beroemd' , het tv-programma op één, de ceremonie wou komen filmen, om er een reportage van te maken of zoiets. We hadden natuurlijk onze goedkeuring gegeven en omdat we toch geen videograaf hadden genomen... Maar jeetje, dat zorgde toch nog voor extra stress man!
Om 16u15 begon onze ceremonie...enorm veel zenuwtjes, maar eens we begonnen waren, viel de stress weg en heb ik er zo van genoten!!! De traantjes vloeiden bij iedereen en het was ronduit prachtig. We kregen nadien dan ook énorm veel complimenten over hoe mooi onze ceremonie was. Met dank aan Sabine Schowanek die onze ceremonie leidde, ook de eigenares van de zaal 't verstand van leven. Super madam, écht, ik meen het.
Nadien een gezellige receptie, zonder regen! En de bbq-man (Delmoor, uit Waarschoot, een aanrader!) kwam toe. Man, daar hebben we ons nu eens niks van moeten aantrekken! Zalige kerel en om 19u startte het eten, nog nooit zo lekkere bbq gegeten. Iedereen vond het overheerlijk en dat doet goed om te horen hé, je wil toch dat iedereen tevreden is.
En toen...aan tafel, kreeg ik toch even een 'klopke' Al die emoties, vroeg opstaan, net buikje rond gegeten...logisch dat u bedje dan even begint te roepen. Maar, om 21u stonden we terug paraat om de avondgasten te verwelkomen. Om nadien met het dessert te starten. Het dessert was niet normaal, overdreven lekker!! (kwam van beau gateau et le chocolat in Oudenaarde)
Later om 23u uur zijn we gestart met onze openingsdans en de dansvloer is nooit leeg geweest. Dankzei Dj Jona Vanmaldergem, crème van een kerel! Hij voelt goed aan wat de mensen leuk vinden van muziek!
En toen was het sprookje uit ;-) nee hoor, we leefden nog lang en gelukkig!! Wie dit blijft volgen krijgt nog later de foto's te zien...
Oh ja, de uitzending van iedereen beroemd is volgende week vrijdag 6/06! Zeker kijken dus. Dit zijn al sfeerfoto's die genomen werd met de iphone om jullie toch al iets te kunnen tonen!Foto: tis gank!
Foto: dat trouwen gelukkig maakt.
Foto: Met het bruidspaar ❤ Charlotte Brondeel Bob Lenaerts Melissa De Geest

nella
28-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1856


Britt

 Meld misbruik1-6-2014 13:16:28

Alvast hele mooie foto's! Prachtige jurk en ook een zeer mooie locatie! Leuk zo met die "vuurwerkstokjes".





Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik1-6-2014 13:34:01

Gefeliciteerd, hele mooie foto's al!



Els
30-6-2012
 Meld misbruik7-6-2014 11:22:50

mooie foto's en mooie reportage in iedereen beroemd! Prachtig waren jullie en een mooie, pure ceremonie (brengt herinneringen boven, ook bij ons heeft Sabine onze 'alternatieve' ceremonie geleid :-) )
Veel geluk samen en geniet nog maar heel lang na !

groetjes



Britt

 Meld misbruik7-6-2014 13:10:57

Ik heb speciaal gekeken naar Idereen beroemd voor jullie reportage. Heel mooi! Proficiat! Wij hebben ook gekozen voor een antiek juwelendoosje.



nella
28-5-2014
 Meld misbruik7-6-2014 19:12:51

Dankjewel! We zijn super fier! écht een leuke herinnering!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info