Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oei... Wat nu? (Een bruidje met schuldgevoel)

  1-6-2014 9:19:08
Hoi,

Ik ben klein van gestalte (1m58) en heb hier wat wat problemen mee waardoor ik altijd hoge hakken draag en dus ook hohe hakken zal dragen op mijn huwelijk.
Mijn mama en zussen hebben hier rekening mee gehouden en kochten mooie schoenen met een lage hak. Mijn schoonmoeder die 1m80 is en altijd platte schoenen draagt kocht schoenen met een hak van 8cm. Hierdoor zal ze zelfs groter zijn dan mijn man. Toen we een tweetal weken geleden de kleedjes van de mama's gingen passen gaf ze heel de ijs commentaar in de aard van: amai nu ben ik nog een stuk groter, kijk eens welke lange benen ik heb, jij en je mama lijken nu nog kleiner...
Ik kreeg het er behoorlijk van op mijn heupen maar laat dat dan niet merken.
Toen we echter thuis waren heb ik uit pure frustratie tegen mijn mama gezegd: het is te hopen dat ze haar voeten omslaat.
Nu kregen we net, 5 weken voor onze grote dag, een berichtje van mijn schoonzus dat mijn schoonmoeder op reis in Albanië gevallen is en haar enkel gebroken heeft ze nu wacht op repatriëring....
Pfff ... Dat was nu dus ook niet mijn bedoeling. Jullie begrijpen waarschijnlijk wel dat ik me nu heel ambetant en schuldig voel dat mijn 'wens' uitgekomen is :s.
Dat wilde ik dus echt niet e!

Eva
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1464


Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik1-6-2014 9:26:15

Dag Eva, dit is echt gewoon toeval! Probeer je dit niet aan te trekken (alhoewel ik begrijp dat dit moeilijk is). Het is niet omdat je sommige dingen wenst/denkt dat deze ook uitkomen. Amai, anders was ik al stinkend rijk door de lotto ;-).
Kop op meid, laat het schuldgevoel varen en probeer te genieten van de voorbereidingen. x



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik1-6-2014 10:32:10

Er is een spreekwoord... Boontje komt om zijn loontje!!

X



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik1-6-2014 11:30:34

Haha karma.



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik1-6-2014 13:52:50

Puur toeval, maar wel mooi meegenomen.

Uiteraard is 't jammer dat ze haar enkel breekt, maar ze is zo al groot genoeg ;).

Hier overigens een bruidje van 1m56. Met op mijn trouw een hak van 4 cm.



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik1-6-2014 17:11:13

Dank voor jullie lieve woorden en steun :) doet deugd!



Lieve

 Meld misbruik1-6-2014 21:55:22

Het een heeft met het ander niks te maken hoor! Het zijn zo van die dingen die je zegt, maar die je dus niet meent. Weg met dat schuldgevoel.



caroline
14-6-2014
 Meld misbruik3-6-2014 14:50:00

karma mss ;-) oh neen da was stout van mij, niet aantrekken puur toeval


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...