Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met website Light In The Box?

  31-5-2014 12:55:01

Ik vindt op de site light in the box hele leuke bedankjes terug maar heb wat schrik daar iets te bestellen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dit allemaal goed, qua betaling en verzending en zo? Zijn er nog bijkomende kosten uiteindelijk?

Ik hoop dat iemand mij wat meer info kan geven?

Bedankt alvast!


Nathalie
14-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1225


Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik31-5-2014 13:49:34

Light in the box is een Chinese site, dus je moet rekening houden met douanekosten als je bestelt boven een bepaald bedrag (ik denk 25 euro, ben niet zeker) en je moet lang wachten. Ik heb er ooit iets besteld, maar nooit ontvangen. Enkel na heel veel klagen heb ik mijn geld teruggekregen. Maar mijn pakje heb ik nooit ontvangen...



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik31-5-2014 15:15:36

Douane moet je betalen, maar ik had mijn pakje binnen 2 weken.



Jasmien
27-9-2014
 Meld misbruik31-5-2014 18:36:58

Ik heb het niet gedurfd en ga onze bedankjes via een andere site bestellen...



Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik31-5-2014 21:45:27

Oei , ik denk dat ik het ook beter niet via die site zal doen... Zal nog eens verder kijken want het zijn enkel de bedankjes voor onze receptie gasten ( de avondgasten kunnen gebruik maken van onze flitspaal :-) )

Bedankt voor jullie info he!




Melissa
16-8-2014
 Meld misbruik1-6-2014 14:58:38

Ik heb net een bestelling gedaan bij light in the box en ben hier heel tevreden van. Waar je wel rekening mee moet houden zijn de douanekosten en dat je de website van dhl in het oog moet houden. Als je pakje in Brussel is aangekomen moet je bellen naar DHL om de douanekosten te betalen en om de leveringsdag af te spreken.



Karina

 Meld misbruik2-6-2014 10:15:40

Beste Nathalie,

Een aanrader als bedanking is de feestflitser.
De feestflitser neemt met 1 druk op de knop een aantal leuke foto's van jullie gasten en enkele seconden later rolt er een bedankingskaartje uit de feestflitser zodat jullie gasten deze direct kunnen meenemen.
Nadien krijgen jullie al de foto's digitaal.
www.feestflitser.be

Nog veel succes met jullie verdere voorbereidingen.

Groetjes
Karina
info@karinamisplonwedding.be
0498 84 76 95



Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik2-6-2014 10:31:13

Beste Karina,

Ik had dit al even vermeld in mijn berichtje op deze pagina, maar we hebben reeds een flitspaal die er zal staan. Dit is voor de avondgasten als verrassing, de gasten van onze receptie zouden we iets anders willen geven ( dit omdat we niet willen dat de avondgasten onze verrassing al zouden ontdekken).

Toch bedankt voor de info

Groeten Nathalie




Tanja
13-9-2014
 Meld misbruik2-6-2014 12:48:59

wij hebben de onze besteld op Etsy, gelijkaardig aan Light in the box, super content van de levering en de kwaliteit !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...