Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkskaarsen omgeving Limburg

  30-5-2014 20:07:52
Hoi Hoi

We zijn op zoek naar een winkel die huwelijkskaarsen maakt in onze omgeving Limburg.

Alvast bedankt!!

Jessica
10-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 784


Shari
30-4-2014
 Meld misbruik30-5-2014 20:17:23

in lummen kaarskesprocessie



sabrina

 Meld misbruik30-5-2014 21:23:56

Hallo,

Nog niet getrouwd, maar ik kom hier wel al regelmatig een kijkje nemen om al ideetjes op te doen moest DE vraag ooit komen :-)

Nu wij hebben wel een dochtertje en met haar doop hebben wij een doopkaars laten maken en ook kleine kaarsjes voor de mensen.
Dit via http://www.doopkaarsen-online.be/

Is wel niet van Limburg, wij wel :-) maar wel een hele goede service. Moesten wij daar trouwen zou ik opnieuw daar bestellen. Je kan zelf je tekst enzo toevoegen. Dan krijg je een schets toegestuurd en met uw toestemming worden ze gemaakt. Ik had ze snel nodig omdat er ook een feestdag tussen zat en binnen de week na bestelling had ik mijn kaarsen!

Groetjes



Jessica
10-8-2014
 Meld misbruik30-5-2014 21:26:38

Ooh fijn dank u wel voor jullie reactie!!!!

Ik kan weer verder ;)

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...