Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Veel afzeggingen

  30-5-2014 16:55:37
2 dagen voor de deadline van 1 juni om te antwoorden en ik heb van 83 van de 99 genodigden antwoord.

Waarbij er dus al zeker 23 niet komen. En ik verwacht van diegenen die nog niet geantwoord hebben ook wel dat er nog een boel niet komen.

Jammer voor hen dat ze een leuk feestje missen, maar zijn er nog bruiden die echt met een percentage van zo'n 30 % of meer afzeggingen zaten?

Ik heb bij de menu-bespreking aan de zaal doorgegeven dat ik iets van een 70 à 80 man verwachtte (indachtig hoeveel volk we gingen uitnodigen).
Het zal nog serieus krabben worden om aan die 70 te raken, want we zitten nu aan 60.


Een paar afzeggingen zijn overigens logisch (op reis, een hotel uit te baten, ...), maar er zijn er toch ook bij waar ik echt wel iets heb van "wat een belachelijk rotexcuus" (zeg dan gewoon ineens dat onze trouw je niet interesseert in plaats van te faken dat je het erg vindt dat een feestje van vrienden hun 40 jaar worden bijvoorbeeld voorgaat). Ze doen overigens maar ... Pech voor hen dat ze onze trouw missen.

Kiekske
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2027


Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik30-5-2014 17:02:49

wij hadden er 130 gevraagd en er komen er 104 dus bij ons valt het nog mee. Wel afzeggingen van mensen dat ik dacht dat ze zeker gingen komen. Niets aan te doen. Ze zullen een leuk feestje missen.



majona
30-5-2015
 Meld misbruik30-5-2014 17:03:38

Hey Kiekske!

Ik zou me dat niet aantrekken, zij missen iets... ik denk niet dat jij hen zal missen op uw feest! Je kan evengoed een zalig feest hebben met 60 mensen als met een overdruk feest van 200mensen waar niet iedereen tegelijk op de dansvloer kan ;-)




veronique
28-6-2014
 Meld misbruik30-5-2014 17:18:20

De meeste afzeggen bij ons is receptie
Op het diner komt 8 van de 120 niet
Dessertbuffet nog even afwachten maar daar 10 ofzo dat ni komen



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik30-5-2014 17:59:56

Buiten mijn meter die toevallig net de dag van onze trouw op verlof vertrekt, zal ik inderdaad niemand echt "missen". Haar had ik er echt wel graag bij gehad.

Al heeft een neef met wie ik de eerste 10 jaar lang ben opgegroeid (en wiens vader mijn peter is) en met wie mijn zus nog altijd zwaar bevriend is bijvoorbeeld 2 feestjes - mijn trouwfeest en een ander "gewoon" feestje - en moet hij nog altijd beslissen naar welk hij en zijn vriendin gaat gaan. Ik wacht al 3 weken op zijn beslissing.
Zeg dan ineens dat het je niet interesseert, hé. Even goeie vrienden. Al zal ik het wel onthouden voor de toekomst.

Maandag begin ik overigens rond te bellen naar zij die niet geantwoord hebben (eventueel via hun ouders bij neven en nichten). Wie ik woensdag niet te pakken heb gekregen, die is duidelijk niet geïnteresseerd en komt niet. Woensdag of donderdag geef ik het aantal door aan de zaal.



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik30-5-2014 18:35:21

Bij ons ook twee dagen voor deadline en ik heb maar weinig reacties gekregen!

Mijn aanstaande zegt: wie niet komt, zal aanwezig zijn...
Hij vindt dat ik niemand moet afbellen want dat doet zich niet...
Ik zit er ook echt verveeld mee... Wij hadden ook op meer volk verwacht! We hebben zelfs moeten skipper omdat we het volk eerst niet in onze zaal kregen. Nu hebben we amper de helft van hetgeen in de zaal past...
Super vervelend! De mensen moeten die uitnodiging maar hebben, bij dat wij ook anderhalf jaar op voorhand een save the date gegeven hadden, dan vind ik toch ook als blijk van waardering dat je iets kan laten weten.



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik30-5-2014 18:36:33

Vervelende MacBook met zijn correcties ;-)

Skipper is uiteraard skippeN.



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik30-5-2014 20:59:06

Ik ben ook wat teleurgesteld in sommige mensen waarvan ik dacht dat ze zeker zouden komen en die nu toch niet komen. Maar ja... Blijkbaar is dat bij iedereen wel zo.
Eigen aan mensen zeker :-)
Wij zitten op de receptie met ongeveer 104 man, op het diner ongeveer 60. Niet zo groot, maar het wordt zeker wel gezellig.



Hanne
5-7-2014
 Meld misbruik30-5-2014 21:20:40

Hier ook een ontgoochelde bruid, wij zorgen er voor de wij altijd naar alle familiefeesten gaan ook al moeten we ons in 2 delen, we gaan. Mijn neven en nichten van m'n papa's komt er niemand ! Mij zien ze daar dus ook nt meer op familiefeesten! En zeggen dat ze het al 2 naar weten dat we trouwen Pff zog kom je ervan!



evy

 Meld misbruik30-5-2014 22:17:53

Wij hadden ook vrij veel annulaties (wel vnl. Van familieleden die we jaarlijks maar een keer zien). Uiteindelijk hadden we 38 afmeldingen. En toch was het een fantastische dag :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...