Terug naar overzicht
Hey,Mijn ouders zijn 38 jaar geleden getrouwd op vrijdag 13 juni. :-)Ja, ja ze zijn nog steeds samen!Mijn vader is van Italiaanse afkomst, wist je trouwens dat voor die mannen 13 een geluksgetal is?!Veel plezier op jullie dat zou ik zo zeggen!!!Isabel01/09/07
hallo,go for it en geniet van je dag :pgroetjes peggy22/09/2007
Hey, Ik doe het niet maar ik mag wel naar een huwelijksfeestvan goede vrienden op vrijdag 13 april a.s.! Zij vonden het juist wel iets hebben!Veel geluk!Jessika 27/07/07
Hey Jotje,Een bevriend koppel van ons is op vrijdag 13 oktober in Cuba getrouwd. Uiteindelijk maakt dat allemaal niks uit, dat is gewoon bijgeloof, het enige wat ik vind is dat dat niet zo mooi klinkt als datum, maar verder...Groetjes,Véronique (Mechelen)
---
hallo jotje wij trouwen ook op vrijdag 13juli ik vind er ook niks erg aan hoor wij hebben elkaar leren kennen op een dertiende was wel geen vrijdag maar vind het idd leuk om aan iedereen het tegendeel te bewijzengroetjes debbie13.07.07
Toffe reacties, merci... was benieuwd hoe jullie erover dachten... En zeker leuk om te horen dat we niet de enige zijn die op vrijdag de 13de 'de grote dag' beleven! Wij hebben elkaar ook leren kennen op een 13de en sindsdien is dat 'ons' geluksgetalleke een beetje groetjes JOtje13/07/07
zeker doen als je dat wil! wij hadden graag op die datum getrouwd, maar dat ging al niet meer! dus niet te lang wachten om alles vast te leggen! groetjes