Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Van 725 naar 7 ...

  29-5-2014 9:37:16
Nog maar 7 dagen en 14 uur op de teller!!! Waar zijn al die andere dagen naar toe?? Het is echt voorbij gevlogen!!
Zaterdag mag ik mijn kleed gaan afhalen :-)
Spannend!!!! Kijk er zo hard naar uit!

Afgelopen zaterdag hebben we onze vrijgezellen gehad! Dat was echt super leuk!!
Verder is alles geregeld, nog paar kleine details! We zijn er klaar voor!

Nathalie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1090


Niki
7-6-2014
 Meld misbruik29-5-2014 11:40:50

Superr!! Hier nog maar 8 dagen op de teller
Ben eergisteren mijn kleed al gaan halen in de winkel

nu grote kuis aan het houden :-)




Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik29-5-2014 22:20:07

suuuper !! :-) het moet goed weer zijn want mijn neef trouwt den zaterdag 7de juni :)



Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik30-5-2014 6:37:26

Super! Al ben ik ook een beetje jaloers! Ik ben begonnen aan 600+ dagen, maar zit nu nog steeds op 455 dagen te gaan :-) Hopelijk gaan ze even snel voorbij als bij jou! Geniet alleszins van je schitterende dag en van alle geluk nadien!!!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik31-5-2014 15:02:40

waauw zeg!!idd waar zijn al die andere dagen naartoe??
ik kijk er even hard naar uit als jij,ben superbenieuwd naar je verslag en je foto's uiteraard
geniet maar alvast van de laatste week en vooral van je dagje meis,want de tijd vliegt enorm en voor je het weet zijn die 24 uren zo voorbij.
grtjs xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...