Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend videograaf gezocht

17-1-2007 20:57:32
hallo iedereen kent er iemand van jullie een videograaf in de regio van stekene/sint-niklaas?heb al gezocht maar vind er niet zoveel
aan iedereen alvast bedankt

debbie
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 270

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik18-1-2007 0:08:44

Wij zijn content van
www.Videomanie.be
wonende te Denderleeuw.
Veel succes

FILIP

Meld misbruik18-1-2007 9:13:45

Beste debbie kijk eens op mijn info pagina hier op deze site onder videoreportages en er is een link naar mijn website
mail me gerust voor een detail prijs ik werk over hans vlaanderen MVG
filip van fd-videoproducties

Els
22-9-2007
 Meld misbruik18-1-2007 14:11:54

Wij werken samen met Videograpy uit St. Niklaas. Ons huwelijk is wel pas in september maar tot nu toe een super samenwerking en alles wat we van hem al gezien hebben is echt super knap!
Els
22/09/07

Karine
20-7-2007
 Meld misbruik18-1-2007 15:51:55

Hey Debbie,

Wij zijn onlangs eens gaan kijken bij Freddy, een videoman uit zandhoven.Hij werkt zowat overal denk ik.Ik kan U zeggen dat het een heel spontaan en vriendelijk man is.We hebben ook beslist om met hem samen te werken tijdens ons huwelijk.Hij is helemaal niet duur en aan zn werk te zien ziet het er prima uit.Indien je interesse moest hebben zijn e-mail is:
fre4@telenet.be
Groetjes,
Karine

David

Meld misbruik24-2-2007 20:59:30

Hoi Debbie,

Neem eens kijkje op onze site http://www.artquake-productions.be
Groetjes

David

hans

Meld misbruik29-3-2007 10:47:55

debbie,

je kan altijd eens een kijkje nemen op www.appleblue.be of mailen naar info@appleblue.be voor meer informatie, wij werken ook over heel vlaanderen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...