Terug naar overzicht
Wij zijn content van www.Videomanie.be wonende te Denderleeuw.Veel succes
Beste debbie kijk eens op mijn info pagina hier op deze site onder videoreportages en er is een link naar mijn websitemail me gerust voor een detail prijs ik werk over hans vlaanderen MVGfilip van fd-videoproducties
Wij werken samen met Videograpy uit St. Niklaas. Ons huwelijk is wel pas in september maar tot nu toe een super samenwerking en alles wat we van hem al gezien hebben is echt super knap!Els22/09/07
Hey Debbie,Wij zijn onlangs eens gaan kijken bij Freddy, een videoman uit zandhoven.Hij werkt zowat overal denk ik.Ik kan U zeggen dat het een heel spontaan en vriendelijk man is.We hebben ook beslist om met hem samen te werken tijdens ons huwelijk.Hij is helemaal niet duur en aan zn werk te zien ziet het er prima uit.Indien je interesse moest hebben zijn e-mail is: fre4@telenet.beGroetjes,Karine
Hoi Debbie,Neem eens kijkje op onze site http://www.artquake-productions.be GroetjesDavid
debbie,je kan altijd eens een kijkje nemen op www.appleblue.be of mailen naar info@appleblue.be voor meer informatie, wij werken ook over heel vlaanderen.