Terug naar overzicht
Beveren-waas? Olympia, Roxy (Nieuwkerken), de Roode poort ( is enkel een locatie dus moet je met een traiteur werken), en op de grote baan in Beveren ligt achterin een prachtige hoeve met capaciteit tot 200 personen, huur valt wel mee en traiteur kan je zo duur of goedkoop maken als je zelf wil... Groetjes
Wij hebben Feestzalen Roxy in Nieuwkerken-Waas gekozen.
Beste BarbraEen huwelijksfeest maak je zo duur of zo goedkoop als je wil.Ben je op zoek naar de meest romantische zaal dan kan ik je zeker Feestzaal SCALA aanbevelen. Zij hebben de traditionele huwelijksfeesten, maar ook de formule fromWEDDING2PARTY. Dit is een zeer betaalbare formule met alles in.Indien je meer info wil, stuur me gewoon je mail-adres door. Dit is zeker vrijblijvend en zonder enige verplichting.GroetjesKarinainfo@karinamisplonwedding.be0498 84 76 95
Wij hebben ons feest in de scala, absoluut een aanrader, de formule fromweddingtoparty kende ik nog niet... Grijs
Hof van Keulen is ook de moeite hoor ;-) Zeer flexibele mensen...
Merci dames, Scala (de fromwedding2party-formule waar je ineens duidelijk de prijzen al weet sprak ons meteen aan) en Roxy stonden sowieso op de lijst ...Hof van keulen en eventueel Hotel Beveren kunnen we ineens ook eens gaan bekijken ..xxx
En heb je al besloten naar welke feestzalen kiezen? Veel gelukkige op huwelijksdag