Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Met nog 17 dagen te gaan wil ik jullie mening graag horen

  26-5-2014 13:54:41
Hallo aanstaande bruidjes en bruidegommen,

Nog 17 dagen op mijn teller en ik kom er achter dat ik iets heel belangrijks vergeten ben. Wij hebben een zoontje van bijna 4 en een dochter van 2. Onze zoon is heel erg met ons huwelijk bezig waardoor wij hen er ook echt bij willen betrekken. Nu willen we hen graag iets geven bij het uitwisselen van de ringen alleen wat en omdat ik t aan de kant had geschovenn ben ik het ook vergeten om op tijd te regelen dus nu wordt het last minute regelen.
Wanneer ik 2 meiden gehad had dan hadden ze een ring gekregen maar dat vind ik niet leuk voor een jongentje. Nu dacht ik aan een armbandje met zon naamplaatje maar wat graveer ik er dan op? De naam van het kind en achterop de datum van onze bruiloft, of onze namen en de datum van de bruiloft. Hebben jullie goede ideeen voor mij.
Graag hoor ik het dan!!!

groetjes Do

Dominique
13-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1184

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...