Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

24 mei 2014

  25-5-2014 22:27:57
Net als een aantal andere bruidjes hier op het forum, ben ik sinds gisteren een getrouwde vrouw ;-)

We hebben echt een wondermooie dag achter de rug, en ik kan één ding bevestigen: de dag gaat zooooo snel voorbij, dus geniet allemaal met volle teugen van jullie eigen dag!

Enkele aanraders:
- fotograaf: Christ Vilez. Als je sympathiek in het woordenboek opzoekt, dan staat er een fotootje van Christ naast ;-) heel ontspannen fotoshoot, en vooral fantaaaaastische foto's!

- trouwjurk: Couture Robel uit Roeselare. Superservice, ervaren en lieve verkoopsters, en een heel mooi aanbod, ook aan korte jurkjes (waarvoor ik zelf gekozen heb)

- catering: Innerkitchen uit Oosterzele. Heel fijne samenwerking, en ongelofelijk lekker eten! Wij kozen voor een veggie wereldbuffet, en hebben niks dan positieve reacties gekregen van onze vrienden en familie

- vrijzinnige plechtigheid: Kenzy van Huis van de Mens Kortrijk. Een toffe madam met wie het van het eerste moment klikte, en die onze viering in perfecte banen geleid heeft

- ringen: goudsmid Vanderhaeghen uit de Hoogpoort in Gent. We hebben daar onze ringen laten maken, en hebben daar nog geen seconde spijt van gehad! Supergoeie prijskwaliteit!

- juwelen: ik heb zelf mijn oorringen samengesteld met spulletjes van bij Zahia in Gent. Uniek en helemaal ik...

Veel liefs,
Silke

Silke
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1945


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik25-5-2014 22:43:31

Een dikke proficiat genieten jullie nog maar wat van de mooie dingen die jullie hadden gisteren xxx



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik26-5-2014 7:50:17

Dikke proficiat!!



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik26-5-2014 10:43:58

Hier ook een 24 mei-bruidje en net als Silke moet ik beamen dat de dag véél te snel om was...

Silke, proficiat en geniet nog maar wat na (dat ga ik ook doen ;-))



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik26-5-2014 14:41:09

Ik had de eer om aanwezig te mogen zijn op jullie grote dag, en het was een fantastische dag, jullie straalden!



Christ

 Meld misbruik26-5-2014 17:25:30

Thx Silke voor de leuke comment! Het was ook voor mij héél aangenaam werken met jullie!

Voor de geïnteresseerden: een preview van de foto's kan je reeds zien op mijn FB pagina!

Greetz,

Christ





Nelle
18-4-2015
 Meld misbruik27-5-2014 19:59:53

Ik was er ook bij, en het was een heerlijke dag! :-)
Dankzij jullie plechtigheid ben ik er nu nog meer van overtuigd om onze plechtigheid ook met het huis van de mens te doen. Het was echt heel mooi en persoonlijk


Groetjes!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info