Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankje

  25-5-2014 20:47:20
Ik ben op zoek naar een leuk (niet al te duur) bedankje voor de gasten.
Ik vind het geen probleem om zelf iets te knutselen. Wat doen jullie? Iemand ideeën?
Graag iets origineel !

Groetjes

Ann

ann
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1415


tinne
23-5-2014
 Meld misbruik25-5-2014 22:08:33

ik had op de site alles voor je huwelijk.nl flesjes antikaterwater besteld en daar een zakje met 2 paracetamol in gedaan.
had er kei goeie commentaar op gekregen



inge
6-6-2015
 Meld misbruik26-5-2014 7:36:07

ik heb een zakje snoepjes voorzien. het thema is vlinders bij ons dus ze krijgen vlindersnoepjes en ik had er dan nog een klein bedankkaartje aan en een vlindertje in hout



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik26-5-2014 7:47:54

Wij hebben winkelwagenmuntjes met onze namen en datum op. En daar een zakje met suikerhartjes aan.
Succes met de zoektocht
Liefs Caroline



Simona

 Meld misbruik26-5-2014 8:02:27




Lien
13-9-2014
 Meld misbruik26-5-2014 10:56:17

Wij zijn eens gaan kijken bij de AVA en je hebt daar echt wel leuke dingetjes! Verschillende doosjes en verpakking en verschillende dingen om erin te doen of er op te kleven echt een aanrader om eens te gaan kijken :) De prijzen daar liggen veel lager dan de meeste websites die je hier zal te horen krijgen dus als je het graag niet te duur hebt zou ik eerst daar eens gaan kijken :)



evy

 Meld misbruik26-5-2014 20:49:25

Wij gaven zakjes met zonnebloemzaadjes. Zelf ineengeknutseld (kan altijd een foto doorsturen). Iedereen vond het plezant en ging alvast beginnen planten. :)



ann
5-7-2014
 Meld misbruik27-5-2014 0:03:34

Oh Evy, ik wil wel een foto ! Heb je mijn adres nog?
Ik wil niet graag terugvallen op het idee van suikerbonen of snoepjes in zo'n doosje zoals bij suikerbonen. Omwille van ons thema (sleutels) dacht ik aan een sleutelhanger maar vind niks naar mijn zin. Een glazen potje voor een kaarsje vind ik ook leuk, met daarop een krijtsticker maar waar ik ook zoek...ik vind niet datgene dat me echt kan overtuigen...



evy

 Meld misbruik27-5-2014 7:47:30

Ann, stuur mij anders toch nog maar even jouw emailadres door :). Je kan ook een sjabloon maken en dan met krijtbordverf het sjabloon opvullen op jouw glazen potje? Is wel iets omslachtiger. ANDERS EENS KIJKen op Etsy, die zijn daar overal te vinden. WEL goed kijken naar de verzendkosten. Heb zo al enkele spullen gekocht tegen goedkoop verzendtarief (soms zelfs nog goedkoper dan dat het van Nederland zou komen) :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...