Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

  25-5-2014 14:13:39
Hoi allemaal,

Ik ben volop bezig met de uitnodiging maar ben nog niet 100% zeker van de dag indeling. Ik twijfel of overal voldoende tijd is voorzien. Er moet ook best wel wat gereden worden aangezien wij trouwen in gent en het feest in antwerpen is.

Momenteel is de dagindeling als volgt:

10.10u trouwen in gent (burgerlijk) gevolgd door een glaasje drinken.
13.30u receptie in antwerpen tot 15.30u
16.30u eten met gezin
20.00u avondfeest met ceremonie


Sanne
30-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1236


Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik25-5-2014 15:09:31

Hier is 't

10u45: Wettelijke trouw in Mechelen (15 minuten)
Daarna trekken we met iedereen die er is naar een cafeetje in de buurt (het cafeetje waar het voor ons is begonnen) en krijgt iedereen een drankje getrakteerd.

In de namiddag trekken wij foto's.

17u00: Begin receptie en barbecue in Nijlen (30 à 40 km van Mechelen).
Bij ons is iedereen zowel voor receptie / aperitief als voor de barbecue uitgenodigd. Een avond- annex dansfeest hebben we niet.

Wij gaan zelf proberen om toch ten laatste om 16u30 in Nijlen te zijn en het is ongeveer 3 kwartier rijden.


Van Gent heb ik overigens al gehoord van een collega dat de burgerlijke trouw héél snel gaat en heel vaak "bandwerk" is en echt getimed. Hou er dus rekening mee dat dat heel kort is.



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik26-5-2014 9:25:00

Sanne,

Voorzien jullie geen foto's? Dat staat niet echt in jullie planning.

Wat de reistijden betreft kan je best eens checken vooraf op tomtom.com/livetraffic . Check eens op een reguliere zaterdag wat het geeft, zowel bij goed als slecht weer op de uren dat jullie de weg zouden afleggen. Dat geeft een goede tijdsindicatie van minimale en maximale reistijd tussen Gent en Antwerpen denk ik.

Groetjes,
Chantal


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...