Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  17-1-2007 15:52:34
hallo iedereen,
Wij zijn aan het rondkijken voor een huwelijksreis, zoals zovelen dit moment. Nu waren wij na wat opzoekingswerk uitgekomen op Taba in egypte. zou een nieuwe bestemming in egypte zijn. Iemand hier al naartoegeweest? of al goede of slechte ervaringen over gehoord?
Alvast bedankt

vanessa
25-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 568


Veroniek

 Meld misbruik18-1-2007 8:52:00

Dag Vanessa

Wanneer gaan jullie op huwelijksreis?

In de zomer (juli, augustus) is het niet te harden van de hitte in Egypte...
Wou je dat gewoon eens meegeven. Zelf weet ik niet hoe het is in Tabe, ben er nog nooit geweest!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Els
22-9-2007
 Meld misbruik18-1-2007 14:35:43

Wij hebben ook gedacht aan Egypte maar het werd totaal iets anders... De Westkust van Amerika en Mexico. Een rondreis, zelf met de wagen rijden en de hele tijd onder ons tweetjes! En dan nog een paar dagen exotische strandvakantie om te eindigen... dat wordt aftellen!
Els
22/09/07



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik18-1-2007 19:48:04

hallo Vanessa

Wij zijn vorig jaar in Sharl El Sheik (Nab'que Bay) geweest in een Magic Life Imperial hotel (via Jetair). Het was er geweldig. Wij zijn in juni gegaan en da warmte viel er best mee. Vrienden van ons zijn in het hoog seizoen geweest en vonden de warmte er nog best te verdragen. Ik zou wel aanraden als jullie daar gaan om een all-in formule te nemen (enkel al voor de drank!!) Maar het is een speciaal land...het is wel niet zo dat je 's avonds zomaar ergens kan gaan rond lopen, omdat de lokale bevolking gek wordt als ze toeristen zien. Maar het was een prachtige reis, met een prachtige zee (zeker gaan snorkelen of duiken), dus voor herhaling vatbaar. In ieder geval wat het ook wordt geniet ervan...

El
07/07/07



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik19-1-2007 8:34:46

Hey,

Taba ken ik niet maar wij zijn in juli naar Egypte gegaan en de hitte viel best wel mee. Wij zaten aan de kust en daar was vaak een verkoelende, aangename wind.

Groetjes, Sissi



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik20-1-2007 14:19:43

Wij zijn uitgekomen op Turkije: Dalaman-Sarigerme.
Een ongerept stukje natuur, in alle rust van elkaar genieten...
En ja, ook all-in.
Nog veel plezier in het zoeken!

Groetjes,
Katrien
18-08-2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums