Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen knellen

  24-5-2014 15:42:09
Nog 2 weken te gaan en ik dacht dat ik mijn trouwschoenen al goed had ingelopen door ze elke keer aan te doen terwijl ik de strijk deed, maar nu heb ik ze wat langer aangedaan en er meer mee gewandeld en mijn tenen staan vol blaren :( als ik er pleisters op doe dan valt de pijn nog wel mee, maar nu weet ik niet wat ik moet doen? Toch mijn witte ballerina's aandoen? Wat denken jullie?

Niki
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1145


maartje
5-7-2014
 Meld misbruik24-5-2014 19:05:33

Van compeed hebben ze goeie plakkers. Of nog andere schoenen zoeken?



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik24-5-2014 22:35:20

langs de schoenmaker gaan en ze op de leest laten zetten. Dit rekt de schoen uit waar je wil en duurt zo n 24u, ik ga dit ook doen.



tineke
27-6-2014
 Meld misbruik25-5-2014 8:35:02

Bij sommige schoenwinkels kan je producten van bama kopen. Er is een product die je in je schoenen moet spuiten, en dat zet je schoen naar je voet waardoor je geen pijn hebt. Ik denk dat de prijs rond 5 e is.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...