Terug naar overzicht
Gewoon zorgen dat de DJ een goeie lichtinstallatie heeft + eventueel extra uplighters of zo die sfeer maken. Wij hadden extra betaald voor een extra lichtpakket bij de DJ en dat was gewoon geweldig! Ik heb er geen minuut spijt van!
Zo'n glow in the dark sticks?
een ijsrookmachine? die mist blijft over de vloer zweven ipv een dikke wolk waardoor de sfeer verpest wordt... en zo van die lampjes die vroeger bij concerten werden uitgedeeld? ik heb wel geen idee waar je die zou kunnen vinden en hoeveel dit zou kosten.Chantal, welke DJ had je? en wat hield dat extra lichtpakket in?
een ijsrookmachine? die mist blijft over de vloer zweven ipv een dikke wolk waardoor de sfeer verpest wordt...
en zo van die lampjes die vroeger bij concerten werden uitgedeeld? ik heb wel geen idee waar je die zou kunnen vinden en hoeveel dit zou kosten.
Chantal, welke DJ had je? en wat hield dat extra lichtpakket in?
Vuurwerk wordt toch door de feestzalen zelf gebruikt bij de praaltaart? Extra lichteffecten brengen ook sfeer, maar komen best uit als het donker is. En dat terwijl voor je fotograaf net beter wat meer licht heeft. Dus is het vaak evenwicht zoeken. De glimmende sticks zijn een leuk idee van Karlijk. Die heb je in kleuren eventueel allemaal hetzelfde kleur: rood (van de liefde)?
*Karlijn (helaas is hier nog geen edit functie voor m'n bloopers hehe)
Concertlampjes???
Het probleem met die vuurwerkstokjes is dat sommige mensen hier heel nonchalant mee omgaan.Als je die stokjes niet eerst laat afkoelen en direct op het tafellaken zet, maken ze een bruine streep.Als ze op het tafellaken vallen, branden ze een gat.150 vuurwerkstokjes tegelijk geven veel rook, en deze rook heeft een scherpe geur. En sommigen nemen dan 10 stokjes samen om ze als een fakkel te aansteken. De kans is heel groot dat de dichtsbijzijnde brandmelder afgaat.Vroeger deed ik dat op ieder feest, maar ik ben ermee gestopt.Lightsticks zijn een alternatief, maar niet hetzelfde qua sfeer.Groeten,Thierrywww.trouwfuif.com
Ik ben net naar een concert van Marco Borsato in het sportpaleis geweest en met de trage liedjes werden nu bijna geen glow sticks meer gebruikt maar gewoon de lampjes van de gsm, i phones....heel mooi resultaat om te zien!! Weet alleen niet wat dit geeft op foto....
mooi voor de foto's en voor de film dat men rond jullie zo'n paar van die buizen met glitters laat ploffen op hetzelfde moment tijdens de dans