Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 5 dagen...

  22-5-2014 7:59:35
Oh jeetje, het is gewoon bijna zover. Gestart rond de 400 dagen en nu ineens maar 5 meer. Langs de ene kant ben ik super blij en langs de andere kant denk ik, neeeeee, nog niet té snel gaan. Maar het is écht, hoe dichterbij je bij de dag komt, hoe sneller het gaat! Ik ben lang rustig gebleven, maar nu begin ik toch wat zenuwachtig te worden als ik eraan denk...Ik hoop alleen dat het zonnetje zal schijnen!!!!

nella
28-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1061


Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik22-5-2014 8:37:18

ik ken dat gevoel. Bij ons is het nog 14 dagen. Nu lijkt het te vliegen. Mijn verloofde zei gisteren ook; raar hè dat het al binnen 2 weken zo ver is.
Het lijkt er op dat hij nu meer zenuwen heeft dan ik. Hi hi nochtans hij altijd al gezegd heeft dat hij dat maar een dag vind als een andere.
(typisch macho gedrag van de man zeker?) ;)
Ik hoop voor jou ook dat de zon schijnt, en veel plezier!



Lore
28-5-2014
 Meld misbruik22-5-2014 9:32:04

Hey,

Wij trouwen ook op 28 mei! :) Inderdaad HEEL kortbij nu... van mij mag het gaan komen nu! Het enige waar ik me wat zorgen om maak, is het weer.. Maar dat heb je jammer genoeg niet in de hand, zeker?





Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik22-5-2014 19:32:20

Hier is het overmorgen zover! Wij maken ons ook wat zorgen om het weer maar hoe dan ook, we zullen er het beste van maken!




Melissa
30-5-2014
 Meld misbruik22-5-2014 20:06:02

Hier nog zeven te gaan! Tgaat idd supersnel! Ik duim mee voor goed weer! Als het al niet gans de dag regent is het ook al goed eh, ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...