Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het begint te korten

  21-5-2014 19:00:59
Nog 36 dagen op de teller en het begint hier toch te kriebelen. Gisteren is de fotografe langs geweest. Zeer positieve ontmoeting, hebben er het volste vertrouwen in. Vandaag mijn proefkapsel en makeup gehad. Het was niet simpel en heeft 3 uur geduurd, maar het resultaat mag er zijn! Ben zéér tevreden en kan niet wachten om het volledige plaatje te zien met de trouw!
Vrijdag mijn kleed eerste pas gaan doen en mijn verloofde gaat zijn kostuum nog eens passen. Tegen maandag moeten de trouwgeloften en teksten voor de ceremonie binnen zijn bij de consulente.
Zeer toffe week met spannende momenten, nu komt de trouw weer wat dichter.
Nu nog volop bezig aan een bloemblaadjesloper, mijn vriend gaan nog shepherds hook's maken, nog een extra laag op mijn schoenenzool zetten --> Heb de onderkant van mijn witte trouwschoenen ingelijmd met lila glitters (thema kleur). Resultaat is zeer mooi!


Melissa
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1418


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik21-5-2014 20:58:03

Amaai 3 uurtjes jij hebt nogal lang haar precies...je had mss beter gedaan als je jou kleed moest passen?mag ik een fotootje zien?? :-) fotograaf die moet je graag hebben je moet er tenslotte een ganse dag mee op pad gaan he!! ;) succes nog



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik21-5-2014 21:57:39

Heb lang haar inderdaad, maar ook redelijk volumeloos en kroezelt snel. Om het haar perfect in model te krijgen heeft dus even geduurd maar ben zeer blij dat ze er zoveel tijd voor genomen heeft. Sorry ga er geen foto opzetten, je weet nooit wie er mee leest. ;-) Ik ga vrijdag mijn kleed passen, maar mijn verloofde gaat mee voor zijn kostuum te passen. Wil niet dat hij het kapsel en makeup al ziet. De verassing behouden! :-D



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik22-5-2014 10:28:38

jaah tisda je weet maar nooit... ;-) mijn fotograaf wil niet dat het volledig opgestoken word je hebt prachtig haar zegt hij niet doen! spannend he gaan passen! ik ga in het verlof op zoektocht gaan eerst mijn opleiding semester 1 afwerken succes he morgen alle 2 !!



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik22-5-2014 10:43:41

Dank je! Mijn haar is ook niet volledig opgestoken hoor ;) half opgestoken, half los.
Alvast veel plezier met de zoektocht naar een jurk. Geniet ervan!



Cedric

 Meld misbruik22-5-2014 11:27:04

Melissa,

Ik vond het ook een heel leuk gesprek en ik kijk alvast heel erg uit naar dé dag! ("wat heeft ze aaaaaaaan? :-) ).

Nog veel plezier met de voorbereidingen en tot zéér binnenkort ;-)

Isabelle Alexandre
Cedric Alexandre Photography



An
20-6-2015
 Meld misbruik22-5-2014 13:59:56

Hoi Melissa,

Nu ben ik ook benieuwd naar je kapsel hoor :-)
Mail je toevallig geen foto'ke door?

Groetjes,
An (an_van_goethem@hotmail.be)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik22-5-2014 21:59:07

Tnx 2de weekend van juli normaal spannend. Je mag ook naar mij maile hoor vanheckemieke1986@gmail.com groetjes :-)



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik23-5-2014 6:46:15

He melissa keitof dat je een leuk kapsel hebt gevonden, wij gisteren onze bedankjes nog afgemaakt, het zijn glazen potjes met een stof heb en een ruwe koord er rond, met suikerehartje daar een vintage bruine etiket op met (zelf gestempeld) onze letters en een twee verbonden ringen op, dus dat kunnen we afvinken, nog twee dingen afwerken en we zijn er klaar voor en nog een laatste pas, vandaag nog 34 dagen he :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...