Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog op zoek

  16-5-2014 16:34:15
Hallo
Nog dringend op zoek naar gastenboek en wensballon.
Ik zou graag een wensballon oplaten na het gemeentehuis, aangezien we geen kerkdienst hebben ;)

julie
30-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1003


Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik16-5-2014 18:45:26

Hey Julie,

ff ter info: vraag goed na bij de gemeente of je een wensballon mag oplaten want ik veel steden en gemeenten is dit verboden.

Grtjs
Sylvie



zefanja
12-7-2014
 Meld misbruik16-5-2014 20:01:06

Hey, heb vorige week in action wensballon gekocht.heel goede koop en in verschillende kleuren.
Gastenboek, eventueel ava winkel.
Ik denk dat ik zelf gastenboek maak, via fotoboek, we zijn al 12 jaar samen en hiervan ieder jaar een foto en lege pagina om gasten iets te laten op te schrijven.
Groetjes



Lien
13-9-2014
 Meld misbruik17-5-2014 10:27:05

gastenboek vind je inderdaad in de ava of in zo'n bureauwinkel. Die van ons komt van de ava en was maar 10 euro dus viel goed mee.
Wensballonnen mogen inderdaad niet overal, heb er hier 2 liggen maar mag hier ook niet dusja. Heb die van ons in een speelgoedwinkel gekocht. Soms hebben ze er ook bij Blokker ofzo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...