Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal

  16-5-2014 13:19:27
Hallo,

Onze feestzaal ligt sinds deze week vast. Wij hebben die eenmaal gaan bezichtigen en zij lieten ons nu weten dat we pas 4 weken voor de trouw opnieuw afspreken voor de menu enzo vast te leggen.

Maar is dat niet wat laat? Hebben jullie tussendoor nog contact met jullie feestzaal gehad? Of is dit de normale gang van zaken?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!


Jolien
1-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1985


Kim
19-7-2014
 Meld misbruik16-5-2014 13:35:47

Bij ons is dat ook ongeveer een maand voor het feest. De aantallen moeten we zelfs pas maandag voor het feest (zaterdag) doorgeven :) In principe gaan zij de inkopen voor uw feest ook pas in de week op voorhand doen he :) Geen stress dus!

Wij hebben de feestzaal nog enkele keren gebeld voor wat praktische vragen, maar zelf hebben zij geen contact meer met ons opgenomen.

Groetjes,

Kim



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik16-5-2014 13:54:24

Ik denk dat dat te zien is van zaal tot zaal, wij zijn in februari al teruggeweest voor menu te kiezen en dan eens te proeven. en nu is het ook maar 2 weken op voorhand voor hoeveelheid, tafelzitting enzoverder



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik16-5-2014 16:15:49

Wij zijn al verschillende keren geweest, maar onze feestzaal heeft ook een restaurant, we kennen de keuken dus al een beetje ;-). Wij zijn onze menu in januari al gaan proeven en hebben hem dan direct vastgelegd. Is inderdaad afhankelijk van zaal tot zaal !



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik16-5-2014 17:00:17

Wij nemen ook contact op wanneer we vragen hebben, zij niet. Ik moet blijkbaar wel halverwege december al een menukeuze doorgeven... Lijkt mij nogal vroeg, maar soit. Wij zouden nog moeten wijnproeven enzo, maar wanneer dat gebeurt wil ik nog niet.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik16-5-2014 17:00:40

weet ik nog niet*



Jolien
1-7-2016
 Meld misbruik16-5-2014 17:12:13

Ok, bedankt voor jullie geruststellingen!
Ik had inderdaad nog enkele vraagjes voor de zaal, ik ga hun dan gewoon mailen om deze toch nu al te stellen :)



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik16-5-2014 17:59:05

Waar trouw je Jolien?!
Hier ook pas een 6 weken voor trouw terug voor menu te kiezen, en wijn te proeven!



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik16-5-2014 18:30:51

Wij zijn in oktober onze zaal gaan vastleggen.
Paar weken later ben ik het voorschot gaan betalen.

Rond Pasen zijn wij de menu gaan vastleggen. Wij trouwen volgende maand.
Er is wel een schatting van het aantal doorgegeven toen, maar het definitieve aantal moeten ze maar een week vooraf hebben.

Onze zaal is wel een "kleinere" zaal, die eigenlijk uitgebaat wordt door 1 vrouw.
Ze doet heel veel zelf en is heel bereikbaar.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik16-5-2014 21:15:16

Welke Jolien?
Als het tegen mij is... Wij trouwen in het Kasteel van Moerkerke. Alléé, receptie en avondfeest hé.



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik21-5-2014 18:42:32

Denk dat wij in januari terug moeten gaan voor menu kunnen elke zondagmiddag menuutje proeven elke maand iets anders...eerste bezoek kregen we mini gebakjes 2de keer wijn was super lekker :-)



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik9-1-2015 19:20:19

Wanneer trouw je Jolien? Jouw datum klopt niet echt ;-)

Kben wel curieus!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info