Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

  16-5-2014 10:08:14
Hoi hoi,

ik heb al heel lang een idee dat ik wil uitwerken voor onze bedankingen. Ik was/ben van plan dit klaar te laten zetten op het dansfeest zodat de gasten dit direct kunnen mee nemen. Het probleem is nu dat wij ook een heel deel mensen hebben die enkel voor de receptie worden uitgenodigd. Als die een cadeau geven moeten we die ook een bedanking geven dus nu weet ik niet goed wat te doen. Geef ik beter geen bedanking op het avondfeest en hou ik het op een foto die dan enkele weken later wordt opgestuurd? Ik ben daar niet echt voor maar hoe zorgen jullie dat iedereen een bedanking krijgt? Ik zou er op de receptie ook al kunnen zetten maar is dat niet raar als daar ook mensen rondlopen die wel heel de dag aanwezig zijn? Bedanken jullie met een presentje op het feest of achteraf met een foto of nog op een andere manier?

cecile
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1481


mona
27-7-2013
 Meld misbruik16-5-2014 11:06:27

Nog een andere manier: niet. Ik vind dat echt niet nodig, en de gasten ook niet denk ik. Ik zit daar in ieder geval niet op de te wachten als ik zelf te gast ben op een feest. Heb trouwens nog nooit echt een bedankje gehad op een trouwfeest, wel eens een flesje water met een asperine erbij, voor de dag erna: wel origineel. :-)



Nicole
15-8-2014
 Meld misbruik16-5-2014 11:09:28

Bij ons zetten we ze gewoon apart als de gasten dan tot ziens zeggen geef ik aan dat ze nog een bedankje krijgen en dat ze dit mee kunnen pakken

als ik namelijk kijk naar andere bruiloften waar ik ben geweest gaat er niemand weg zonder tot ziens te zeggen tegen het bruidspaar.




Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik16-5-2014 13:16:33

Wij zetten voor de receptie de bedankingen op een tafel in een mooie mand en als ze binnenkomen gaan we zeggen dat een bedanking mogen nemen en op het avondfeest gaan we ze op de tafel laten zetten.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik16-5-2014 17:05:45

Bij ons liggen de bedankingen op de tafels tijdens het avondfeest. Receptiegasten komen niet in die ruimte dus weten in principe niet dat er ergens een bedanking klaar ligt.

Hier enkel bedankingen voor avondgasten.




Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik16-5-2014 17:08:16

Ooh ja, Foto's worden nadien niet meer opgestuurd bij ons ;-)

't Is dus enkel het cadeautje voor de avondgasten (per koppel of vrijgezel), de anderen krijgen cru gezegd eigenlijk niets. Maar dat zijn bijvoorbeeld collega's, waar ik dan toch de overschot van onze bedankjes in de leraarskamer kan zetten.




Nikki
18-10-2014
 Meld misbruik17-5-2014 10:08:45

Wij hebben nog iets anders..

Wij hebben namelijk een feestflitser gehuurd. :)
Dit is een apparaat waar de gasten voor kunnen gaan zitten en een foto van zichzelf trekken of met een persoon naar keuze. (zoals in een fotohoekje)
Onderaan in het hoekje zit er een standaard foto van ons in met bedankingstekst op.
Dit zal dan ineens afgedrukt worden door het apparaat en de gasten kunnen dit ineens meenemen naar huis.
Je huurt dit apparaat voor 24u. Bij ons zal het zelfs al aanwezig zijn op de receptie.
Diegene die achteraf toch nog een cadeau of dergelijke geven gaan we een foto opsturen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...