Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat zouden jullie doen wafels of belegde broodjes ?

  15-5-2014 10:28:08
Hej allemaal onze trouw komt nu echt wel dichtbij en doordat we alles nog veranderd hebben door mijn gezondheid kan ik nog tips gebruiken !
Wij geven een receptie van 11:30-14:00 ik wilde zoizo van dranken ( cava, sangria, appelsiensap ), qua eten dacht ik aan kaashapjes en tomaat mozerella en wrapjes voor op de tafels. Nu wilden we nog belegde sandwiches maar ben ik aan het overwegen om iemand misschien Brusselse wafels te laten komen bakken ? Wat denken jullie ? Brusselse wafels of belegde sandwiches ?

Danku xx

Sarah
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 987


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik15-5-2014 11:50:23

Indien je voor belegde broodjes kiest (wat iets beter gepast is dan wafels rondom de middag), kun je easy de kaashapjes, wraps,...laten vallen. Want de broodjes kun je ook met van alles en nog wat lekker dresseren.
mvg



Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik15-5-2014 12:42:17

Ik zou ook gaan voor de broodjes!



Peter

 Meld misbruik15-5-2014 12:55:23

Broodjes.



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik15-5-2014 14:31:44

Broodjes lijkt me beter



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik15-5-2014 18:03:01

Als er al hapjes zijn (kaashapjes, wrapjes, ...), zou ik die wafels eerder zien als een zoete afsluiter.
Maar op zich vind ik het wel origineler dan een sandwich of een broodje.

Broodjes zou ik alleen maar geven als je de rest van de hapjes laat vallen.



Lien
13-9-2014
 Meld misbruik15-5-2014 18:52:49

Hangt er wat van af wat de mensen die dag nog gaan te eten krijgen. Als je nog een groot menu gaat geven zou ik geen wafels doen want dan gaan ze niet veel honger meer hebben.
Broodjes zijn wel leuk maar je hoeft daarom niet per se die hapjes te laten vallen, gewoon iets minder hapjes? Of van beiden wat minder zodat de mensen gewoon nog kunnen kiezen of ze broodjes of hapjes willen eten?



Sarah
21-6-2014
 Meld misbruik23-5-2014 7:51:27

Oke danku allemaal ! Ga het inderdaad op de broodjes en wat kleine hapjes behouden ! Danku


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...