Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Axitrans classic geprobeerd en...

  15-5-2014 10:19:29

tsa, ik wist dat ik een gevoelig velletje had en de eerste keer dat ik het opbracht viel het nog mee, maar je moet dat 2 avonden na elkaar opbrengen en gisterenavond : pikken, pikken, pikken,... deze morgen pikte het nog en nu is het nog steeds gevoelig.

Ik ben dus niet zeker of ik die nog ga proberen.

Er is ook nog wel een variant voor gevoelige huid, maar die is zo sterk niet.

Zijn er nog die slechte ervaringen hebben met de Axitrans classic?

Wie heeft de Axitrans gevoelige huid en werkt die goed?


Lieve

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1283


mona
27-7-2013
 Meld misbruik15-5-2014 11:19:09

Misschien wat minder gebruiken? Of minder lang erop laten, na een tijdje wegvegen met zuiver water?



inge
6-6-2015
 Meld misbruik15-5-2014 12:18:52

ik heb ook de blauwe dop eerst geprobeerd en had zelfde probleem.
durf hem niet meer te gebruiken want ik dacht dat ik geen oksels meer had op den duur.
Nu ben ik de groene aan het proberen maar heb niet echt het gevoel dat deze werkt...
zit nu aan dag 3 en zweet nog altijd



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik15-5-2014 13:14:50

ik gebruik ook de gewone maar doe het maar 1 avond op en zeker niet als ik me net geschoren heb! Jeukt bij mij ook een beetje maar niet zo erg, was het er 's morgens goed af en gebruik het pas na een dag of 5 terug.....



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik15-5-2014 15:12:03

Ik ga s'morgens vroeg of s 'avonds mijn oksels ontharen(gewoon met gilette hé) en nadien doe ik daar creme deo op van vichy zonder parfum of die dingen en in de loop van de dag spuit ik nog es deo tussendoor.......Zolang er geen haren onder je oksels komen piepen zal ik me niet te veel zorgen maken.



Daisy
27-6-2014
 Meld misbruik15-5-2014 19:24:37

Ik gebruik dit ook al 'lang', niet meerdere periodes na elkaar, maar ik heb het al x- aantal jaren. Ik had er ook last van. Maar om dit te vermijden mag je eigenlijk maar 1 keer rollen in de oksel. Je mag het niet gebruiken zoals een deorol. Dat deed ik dus wel en had dan ook heel erg jeukende oksels. Maar nu lukt het wel zo.



Eveline
28-6-2014
 Meld misbruik16-5-2014 9:35:14

Inderdaad, 1x rollen, en vooral zorgen dat je oksels niet recent onthaard zijn (2 dagen), want dan pikt het zeker!! Rollen, tshirt aandoen en gaan slapen... 1 week zweetloos! Het werkt wel supergoed!



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik17-5-2014 14:34:13

hey! ik raad in de apotheek altijd om 24u rond het gebruik van de deo niet te ontharen of agressieve zeep te gebruiken. En alleen maar gebruiken VLAK voor je je bed inkruipt, en met mate (1x over rollen).Als je het aanbrengt en daarna nog beweegt (zweet), dan pas begint de alcohol in de deo te irriteren.

verder vind ik het een supergoed product!

groetjes!!



inge
6-6-2015
 Meld misbruik17-5-2014 19:24:56

alle ik ga het nog eens met de classic proberen want van de groene ben ik niet tevreden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...