Terug naar overzicht
Hey Anneleen,wij hebben ons feest in Salons De Romree op 2 juni van dit jaar. Echt ervaring hebben we dus nog niet :-), maar we kunnen wel zeggen dat we ons supergoed voelen bij deze zaal. We vonden de zaal (grote schuur) onmiddellijk heel gezellig en de commentaren die we gehoord hadden waren ook zeer goed. Ondertussen hebben we ook enkel maar goede dingen gehoord, over het eten, over het feest zelf,...We hebben enkel wat getwijfeld omdat de zaal niet echt goedkoop is. Daarom hebben we eerst nog een aantal andere zalen bezocht (10 in totaal dacht ik), maar geen enkele kwam in de buurt qua sfeer vonden we.Binnenkort hebben we proefavond, misschien kunnen we dan nog wat meer info geven :-)Groetjes,Sara2 juni 2007
Hallo Anneleen,Onze beste vrienden zijn er getrouwd eind september. Zoals je al gehoord zal hebben van anderen zijn de locatie en het eten in orde, maar wat ik die avond zeker opgemerkt heb is dat de zaalverantwoordelijke de hele avond het koppel ging informeren en bespreken wanneer wat zou gebeuren, zo zijn de zenuwen een beetje verdwenen en konden ze van een perfecte avond genieten, en dat is toch de bedoeling niet? Alvast veel succes!Groetjes,Kimmie
Hallo Anneleen,Wij denken er ook aan om ons huwelijksfeest daar tehouden.Een collega van mij is daar vorig jaar getrouwd, en die had alleen maar positieve feedback.Hij vertelde ook dat alles eerst met hen besproken werd ivm de planning voor die avond.Joke