Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal oost-vlaanderen

  13-5-2014 15:09:09
Pas verloofd en op zoek naar de ideale trouwzaal!
We zoeken een zaal zonder vaste catering waar we een los trouwfeest kunnen geven, zoals een walking dinner, BBQ, ... zonder vaste staanplaatsen. Dit in Oost-Vlaanderen. We hadden al gedacht aan CC meulestede of brouwerij huyghe, iemand ervaring mee? alvast bedankt!
Carmen

carmen

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2089


Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik13-5-2014 15:46:43

Dag Carmen,
Welke regio in Oost-Vlaanderen zoek je juist?



carmen

 Meld misbruik13-5-2014 16:38:06

Liefst in het waasland of Gent.



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik13-5-2014 17:05:30

Hey Carmen,

wijzelf trouwen in Seven Event Space te Eeklo - vrij van alles maar mss voor jou wat uit de richting. Maar wij waren alvast meteen verliefd op de zaal :-)

dan heb je ook nog blanc fixe te Drongen - ook al veel goeds over gehoord. Onze cateraars werken vaak in die zaal.

en dan bv het fabriekspand te Dendermonde - geen ervaring mee maar lijkt me wel super!

Grtjs



Karina

 Meld misbruik14-5-2014 7:29:26

Dag Chantal,

Ik weet niet juist waar je woont, maar het beste is dat je max. een half uurtje maar moet rijden van het gemeentehuis naar de feestzaal, ook rekening houdend met de locatie waar jullie je foto's gaat nemen.

Als je een feestzaal zoekt in het Waasland, kan ik direct een aantal zalen aanbevelen. Stuur me je mail-adres en ik stuur je de info.

Ik wens jullie verder veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk.

Grtjs,
Karina



carmen

 Meld misbruik14-5-2014 17:19:30

Dag Karina,
mijn e-mail adres : colmancarmen@hotmail.com
wij zijn van lokeren,
Alvast bedankt!



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik14-5-2014 17:51:53

Zaal Tybeert in Daknam?



Cloë
2-5-2015
 Meld misbruik16-5-2014 12:08:00

Wij geven ons feest in cc meulestede is wel te zien wanneer je trouwt want je moet er wel in tijd bijzijn.
Grtjs



valerie

 Meld misbruik3-6-2014 23:40:04

Hey Cloë,

Was jij tevreden over cc meulestede?
Ik zou mijn verjaardagsfeestje daar geven, maar, ik twijfel een beetje, omdat de verhuurder last minute andere prijs geeft en wat raar doet.
Laat je mij iets weten?
groetjes,
Valerie



Cloë
2-5-2015
 Meld misbruik4-6-2014 8:24:38

Wel ik ben er naar een trouwfeest geweest 2 jaar geleden en vond een toffe zaal.
Ik heb die ervaring niet gehad die dat jij hebt maar moet zeggen dat de eigenaar ne speciale is ;p.
Spreek hem erover ivm de prijs?

Grtjs



Meggie
8-8-2015
 Meld misbruik1-1-2015 23:43:25

Aan Karina,


mijn emailadres is : meggie.de.swert@hotmail.com

Kan u mij ook adressen van feestzalen doorsturen aub? Wij huwen in Sint-Niklaas.

Alvast bedankt!

Groetjes, Meggie






kim
9-7-2016
 Meld misbruik26-1-2015 20:16:51

Ik wil lijst met zalen in st niklaas ook wel,
Zou jij deze naar kimpeeters2@hotmail.com kunnen mailen?
Bedankt


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info