Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe hoog zijn jullie hakken?

  12-5-2014 15:30:49

Help! De juiste schoen vinden onder mijn lange ivoorkleurige trouwkleed is een echte ramp. Enerzijds heb ik een moeilijke voet en anderzijds een moeilijke smaak :-). Maar waar ik vooral over blijf twijfelen is hoe hoog de hakken zouden moeten zijn? Mijn kleed moet nu donderdag op maat gemaakt worden dus is het zeer dringend tijd dat ik de knoop doorhak! Dus, welke hoogte hadden jullie? En zouden jullie dit opnieuw doen (dan denk ik vooral aan de hoge hakken)?

Ik draag dagelijks 5 cm hakken en twijfel nu tussen een mooi fijn schoentje met hakje van 4 cm OF een pump van 8 cm (ben ik niet gewoon en heb probleem met de gewrichtsbanden). Mijn verstand zegt dus om de lage hak te nemen maar mijn gevoel weet het niet meer en zit bij niets juist op dit moment... :-S

Alvast bedankt voor elk advies en hulp!


Ann
26-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1905


Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik12-5-2014 16:02:11

hier ook een lage hak van 4 cm..
ergens wou ik ook hoge (leuk voor de foto (en dan ook enkel voor de foto's want ze zien toch je schoenen niet)
maar heb toch gedacht aan confort..
zoals gezegd niemand die je schoenen ziet enkel de tip ;)



Jorien
2-8-2014
 Meld misbruik12-5-2014 16:27:55

ik heb hoge, speciale hakken. Ik trouw wel in een kort kleedje, dus mijn schoenen zie je wel..

Heb er wel op gelet dat ik niet boven mijn vriend uitsteek ;)



eline
14-6-2014
 Meld misbruik12-5-2014 16:52:05

ik heb er van 8 cm, maar ze zitten super. Ik ben wel gewend om deze hoogte aan te hebben. Voor het dansfeest voorzie ik wel extra ballerina's :-D



Ragna
21-6-2014
 Meld misbruik12-5-2014 17:26:19

Ik ben vrij klein dus ik heb ook hakken van 8 cm anders voel ik me klein duimpje in mijn lang kleed :-) Ik ga wel nog reserve hakken meenemen van 4cm en balerina's. Ik ben gewoon om op hakken te lopen dus voor mij doet het meer pijn van geen hakken te hebben. Ik denk dat ik eens naar t kruidvat ga kijken voor party gel kussens voor het 'leed' van mijn voeten te verzachten. Moest ik groter zijn zou ik misschien praktischere schoenen pakken, maar nu zie ik dat niet zitten. Mijn ventje is ook zot van hoge hakken. Ik ga mijn schoenen gewoon goed inwandelen.
Maar als jij zegt dat je het niet gewoon bent van op hakken van 8cm te lopen en je problemen hebt met je gewrichtsbanden, dan zou ik voor hakken van 4cm gaan. Je moet u goed voelen de hele dag, als je tegen de avond vergaat van de pijn, heb je er ook niets aan.



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik12-5-2014 17:59:50

Ik zou toch echt voor 4 cm gaan.
Anders ga je het niet lang volhouden en als je kleed er dan speciaal op is gemaakt ... Bovendien moet je dan ook weer reserve-schoenen zitten meeslepen en is 't bovendien niet goed voor je voeten.



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik12-5-2014 18:01:11

Hier overigens ook "klein duimpje" (ben 1m56) en mijn sandalen met hak zijn 3 à 4 cm.

Ik draag normaal nooit hakken en heb héél snel last van mijn rug en voeten, dus dit is sowieso al hoog genoeg voor mij.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik12-5-2014 18:41:40

Mijn hak is 4 of 5 cm ,zoals ik anders draag! Wilde vooral pijnlijke voeten voorkomen. Heb er dus ook gekocht van het merk dat ik altijd draag ( Gabor ).
Ik zou in uw plaats voor de lage hak gaan!



Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik12-5-2014 19:01:21

ik ga voor 2 paar schoenen.

1 paar hoge hakken en voor 's avonds met een lage hak.

ik ben wel gewoon van op hoge hakken rond te lopen, maar tis toch een hele lange dag e!

als je niet gewoon bent van hoge hakken te dragen zou ook gaan voor wat je gewoon bent.

pijnlijke voeten op je trouw lijkt me niet zo leuk



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik12-5-2014 19:13:36

Als ik zou mogen kiezen zou ik voor hoge hakken gaan! Maar ik kan dat niet omdat ik ander duidelijk groter ben dan mijn man en omdat mijn kleed dan te kort zou uitvallen (heb lange benen)...



tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik12-5-2014 19:50:45

Ik draag ook hakken van 8 à 9 centimeter maar ik loop dagelijks op hakken van bijna 12 cm maar als je ni geween bent best lage hakn nemen



Evy
6-9-2014
 Meld misbruik12-5-2014 19:51:43

Ik wou ook voor hoge hakken gaan maar na 4 schoenenwinkels van passen twijfelde ik steeds als ik even rondliep, ben nochtans ook gewoon van op hakken te lopen.


De verkoopster van de vijfde schoenwinkel :-) raadde mij echter aan van voor je huwelijk toch voor een niet al te hoge hak te gaan, van welk merk of kwaliteit ook je uiteindelijk toch pijnlijke voeten krijgt.


De ideale hakhoogte volgens haar is max 5-6 cm, heb mij uiteindelijk schoentjes gekocht met een hak van 5cm en moet zeggen dat ik er veel geruster in was dan bij de hogere hakken.




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik12-5-2014 21:38:03

3 cm, mijn vriend is maar 4 cm groter dus :-)



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik12-5-2014 21:38:38

Hoi allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Uiteindelijk is het een hakje van 6 cm geworden. Vooraan wat lrap aan mijn tenen maar hopelijk lopen ze nog wat soepeler binnenkort :-).T is wel een moderne pump in wit met een zilveren lijn in maar die kan ik nadien nog makkelijk afdragen :-).



sofie
6-6-2014
 Meld misbruik13-5-2014 10:37:38

ik heb ervan 9cm maar mijn vriend is 14cm groter als mij dus geen probleem, ik draag dikwijls hakken en ben zelf ook 1m74 groot, dus ook lange benen, maar je kleed wordt toch op maat gemaakt? wat ik iet snap is dat jullie verschillende hakhoogtes voorzien als je s'avonds ballerina's aandoet, dan sleept je kleed van voor toch een heel stuk op de grond en onder je voeten de hele tijd? ik heb voor s'avonds sleehakken voorzien maar wel even hoog als de andere hakken



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik13-5-2014 17:37:47

Mijn kleed zou net nog op de grond passen (hoop ik !!), maar als ik koos voor hakken van meer dan 5 centimeter moesten ze er een heel stuk extra aanhangen. Ik denk dat de kleedjes van Ladybird in de standaardmaten gemaakt worden: 34 - 36 - 38... Uiteindelijk wil ik niet opvallend groter zijn van mijn man dus heb dan maar gezegd dat ze het niet speciaal moeten verlengen... (Mijn man en ik zijn even groot)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...