Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering aan het huis

  11-5-2014 19:53:12
Hallo allemaal,

Mijn schoonmoeder wil persé versiering aan ons huis op de dag van ons huwelijk. Er komen links en rechts van onze voordeur palmboompjes en voor de rest wil ik gewoon niks.
Zij ziet heel onze voortuin vol ballonnen, vooraan de oprit een ballonnenboog,.... Ik krijg het niet uit haar hoofd.
Daarnet belde ze dat ze een rode loper heeft gevonden. Ik zeg dat ik geen moet hebben. Antwoordt ze: we zullen wel zien waarop ik zeg: nee, alleen die boompjes en voor de rest niks.

En nu is ze kwaad...

Ben ik abnormaal dat ik niets van versiering wil?

Groetjes

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1940


evy

 Meld misbruik11-5-2014 20:08:42

Dag Annelies, wij gaan ook niet versieren. Maar, lijkt mij wel mooi de twee boompjes aan de voordeur (zou het daarbij houden). Op die dag doe je gewoon jouw eigen ding en daarmee basta. Zeg haar dat je haar inbreng apprecieert, maar dat je het anders ziet.



Lies

 Meld misbruik11-5-2014 20:20:06

Wij gaan ook niet versieren, hebben ons hoofd al genoeg gebroken over de tafelversiering. Misschien inderdaad een plantje of boompje aan de deur, maar daar stopt het.

Denk dat je zeker geen foute dingen gezegd hebt, door gewoon aan te geven wat jullie mening hierover is!






Lies
24-5-2014
 Meld misbruik11-5-2014 20:47:35

Wij hebben echt niet zo veel versiering: aan de voordeur en de kerk twee boompjes.
In de kerk een altaarstuk en ballonnen langs het gangpad (vooraan, midden en achteraan).
Ook de feestzaal is simpel: enkele windlichten op de vensterbank en op de tafels kleine vaasjes met gerbera en wat groen en theelichtjes.

Simpel kan ook mooi zijn :-)



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik11-5-2014 22:13:34

Vraag eens aan uw toekomstige om met zijn mama te babbelen ;) Doorgaans luisteren moeders beter naar hun eigen kind.



gerda

 Meld misbruik11-5-2014 22:56:27

Voet bij stuk houden hoor! Persoonlijk vind ik zo'n ballonnenboog er ook helemaal over, 't is gene vlaamse kermis maar een huwelijk hé



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik12-5-2014 7:01:42

Oh de leuke dingen aan huwelijken organiseren tis precies of ge trouwt met 12 man tegelijk ;-)
Als je dit niet wil meid niet toegeven maar ja ik kan me voorstellen dat dat niet altijd makkelijk is :-)

Wij wonen in een appartement dus heb ook totaal geen versiering, vond dat een beetje stom gezien de buren niet uitgenodigd zijn omdat we ze eigenlijk nooit zien.



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik12-5-2014 11:15:23

Ik volg mee want ik weet nog in de verste verte niet wat ik als versiering aan de voordeur moet zetten of hangen. Hebben een aangelegde voortuin maar wil mij echt niet bezig houden met daar lintjes of strikjes in die struiken en buxus te hangen. Enig idee buiten boompjes?



Evy
6-9-2014
 Meld misbruik12-5-2014 14:36:04

Ook hier word de ons huis niet echt "versierd" vind dat persoonlijk een beetje zonde van het geld voor de tijd dat je daar buiten staat.


We zullen iets klein voorzien een ballonboompje ofzo omdat dat mooi is voor de foto's aan de deur en het dat tikkeltje "meer" geeft maar verder ook niets.




cecile
16-8-2014
 Meld misbruik16-5-2014 10:37:30

Bij ons ga ik wel iets van versiering voorzien maar weet ook nog niet goed wat. Bij ons is er na de kerk nog een receptie thuis voor 150 man. Ik wil ook niets extravagant want kost idd allemaal geld en geeft veel extra werk. Voor een ballonenboog zou ik ook vriendelijk bedanken. Dat ziet er altijd marginaal uit



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik17-5-2014 8:26:12

Bedankt meisjes! Ik denk ondertussen dat de schoonmama zich beter bij mijn beslissingen omtrent ons huwelijk neerlegt :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...