Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gepersonaliseerde geschenken!

  11-5-2014 9:09:15
Dag bruidjes!

Onze teller zakt al tot onder de 90 dagen! Gisteren is mijn petekindje gedoopt, dus we zitten al goed in de feestmood!
Wie heeft er een idee waar je gepersonaliseerde geschenken kunt vinden voor af te geven aan de ouders? Ik had eerst champagneglazen in gedachten, maar omdat mijn schoonpapa door ziekte niet mag drinken, vind ik dat niet gepast om hem deze af te geven! Dus had ik eerder gedacht aan iets decoratief om op de kast te zetten met onze namen en datum op, in glaswerk! Alle tips, betrouwbare sites en adresjes zijn welkom!

Veel plezier nog!

Melissa
9-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1174


Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik11-5-2014 10:04:55

Van waar ben je Melissa?



Melissa
9-8-2014
 Meld misbruik11-5-2014 12:35:07

Dendermonde! Maar zit ook veel kanten van Temse en Sint-Niklaas!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik11-5-2014 15:52:09

Mmm ben ik niet bekend, ik woon in Mortsel.
Hier weet ik wel een winkel dat het doet....Mix art, maar waarschijnlijk te ver uit de buurt voor je?!



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik11-5-2014 17:04:40

http://www.glasgravure.be/index.php/shop/category/36-bi...

hier heb ik bierglazen ( 1 kriek en 2 trappist glazen ) besteld,
ik was zeer tevreden over de service en het product :)



Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik11-5-2014 17:16:14

Wij hebben onze huwelijkskaars besteld bij Figaro in Sint Niklaas. Daar heb ik ook vanalles zien staan voor als bedanking af te geven, ook glas met gravure. Wijzelf zijn uit de Rupelstreek en als je het ziet zitten om een beetje verder te rijden kan ik je echt Bondoline in Ekeren aanbevelen. Ben er zelf op aanraden van een vriendin naartoe gereden en het aanbod is er echt wel ruim. Je kan er vanalles laten personaliseren (handdoeken, glazen in alle maten en gewichten,...). Ik werd wat overvallen door de vele mogelijkheden maar uiteindelijk hebben we toch een keuze kunnen maken :)



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik11-5-2014 17:26:51

Brianto - ik heb hier al veel besteld en altijd heel correct, mooie prijs en snelle levering!
www.brianto.be
Succes!



Melissa
9-8-2014
 Meld misbruik12-5-2014 10:03:43

Wauw! Bedankt voor de tips!
Ik heb de sites eens bekeken en het zal Figaro worden in St-Niklaas, lekker dicht en daar zag ik op de site al meteen wat ik zocht!

Hééél erg bedankt iedereen!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...