Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

effe mijn hart luchten

  10-5-2014 18:04:44
Hey iedereen,

Hoop dat ik hier even mijn hart mag luchten.

Mijn moeder en ik, da's haat liefde relatie.(we hebben een heel verleden)
Eerst en vooral heeft ze maanden gezegd dat ze niet komt naar mijn huwelijk (wegens geldgebrek)
En met haar mijn broer en zussen dus ook niet (die wonen nog thuis en op een klein uur rijden)
Ze was een week geleden van gedacht verandert en ging toch komen.
Nu heeft ze daarnet een bericht gestuurd dat ze niet komt als mijn tante (haar zus) komt want die twee praten al een hele tijd niet met elkaar.
Ze zegt bovendien dat ik dat "kreng" boven haar verkies.
en het feit dat mijn tante gezegd heeft dat ze heel erg ver van mijn moeder wilt zitten zal er ook wel mee te maken hebben dat ze doordraait.
Maar die tante is op mijn 17 e een grote steun geweest toen ik door een heel moeilijke periode ging thuis.

Ik ben echt kwaad! Deze dag draait toch verdomme om mijn ventje en mij!!
iedereen eist hier een rolletje op en ik verga zo van de stress.
Ik wou een klein gezellig namiddagfeestje met niet teveel volk maar na al een paar afzeggingen wordt het wel heel klein. mijn ventje zijn mama is overleden en heeft geen familie meer.
Bovendien wil ik echt dat er niemand ruzie maakt die dag want dan verpesten ze het voor mijn partner en mij .

Doet deugd dat ik het hier even kwijt kan...

Melissa
30-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1342


stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik10-5-2014 21:26:07

zo vreselijk dat deze egoïstische mensen zichzelf zo kinderachtig opstellen terwijl dit jullie dag is.

mijn advies is : doe wat jullie hartje begeeft ! maar laat je horen !
ik zou dit wel duidelijk zeggen tegen je ma dat je maar 1x trouwt en dat dit jullie dag is, dat je graag wilt dat je tante erbij is maar dat je ook graag wilt dat zij erbij is, dat het niet de bedoeling is om partij te trekken dat jij niets te maken hebt met hun geruzie
zeg dat je iedereen zal uitnodigen die JULLIE erbij willen en als die mensen kiezen van niet te komen is dat hun keuze en niet die van jullie.
tis verkeerd van haar om zoveel druk te leggen op jou schouders terwijl jij gewoon wil geniet van een de mooiste dagen van jullie leven.
som helpt het als je echt een durft spreken !

ik hoop dat je hier iets mee bent, en als dat niet zou zijn, weet dan dat je hier altijd opt forum terecht kan !
veel succes, sterkte en dikke knuffel !





Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik11-5-2014 22:37:57

Hey Melissa,

Gelijk Stephanie al vermeld heeft ik zou gewoon opkomen voor je mening en haar duidelijk maken dat dit JULLIE dag is!
Je gaat je mama inderdaad duidelijk moeten maken dat je je tante er heel graag bij wilt en dat zij haar ruzie voor die dag maar opzij moet zetten.

Het is niet gemakkelijk maar het lucht op als je je mening hebt kunnen geven.
Alvast heel veel succes!!
Knuf



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik12-5-2014 19:22:52

Als die tante meer voor jou betekent en moeder wil niet komen is dat haar verlies en dan is dat maar zo... Ik denk er op die manier over.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...