Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik heb nog GEEN stress ?

  8-5-2014 20:58:18
Het klinkt misschien raar, maar hoewel ik volgende week vrijdag trouw heb ik dus eigenlijk totaal geen stress. Is er iemand diev dit ook heeft want ik voel me nu wel een beetje abnormaal tussen alle stresskippen :D

Charlotte
16-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1232


Lies

 Meld misbruik8-5-2014 21:25:01

Volgens mij ben je helemaal niet zo abnormaal hoor!

Ik denk dat je er ook eens zoveel van kan genieten als je het allemaal wat relaxter kan beleven! In ieder geval nog een fijne week, geniet nog van de laatste voorbereidingen en alvast een heel fijne dag toegewenst.




kelly
17-5-2014
 Meld misbruik8-5-2014 21:40:50

ik een dagje later en hier ook nog niks. Mss dubbel zoveel de laatste dagen??



Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik8-5-2014 21:48:39

Hey,

Wij trouwen de 24e mei en hier ook alles zen eigelijk. We zijn drie jaar verloofd geweest en hebben echt onze tijd genomen om alles op het gemak te organiseren. Zoveel zaken stonden al jaren vast ;)

En nu zijn het vooral de ouders, zussen en schoonzussen die aan het stressen zijn ;) Die komen dan af met allerlei vragen, terwijl wij gewoon naar de dag toeleven en het allemaal met een happy face tegemoet gaan en alles op ons af zullen laten komen.

En eigelijk ben ik zowiezo geen zo'n stresskip :)

Groetjes

Mieke



Karolien
5-4-2014
 Meld misbruik8-5-2014 22:31:44

Hallo,

Ik ben een maand geleden getrouwd en had ook geen stress. Zalig is dat, want dan geniet je echt heel bewust van je dag. Op de dag zelf waren we alle twee ook heel ontspannen. Natuurlijk zijn er wel momenten waarop het kriebelt, maar zo hoort het ook.
Niet abnormaal dus om geen stress te hebben en zoveel leuker dan je helemaal op te jagen. Dat is wel wat de aard van het beestje en niet iedereen heeft dat in de hand, maar wees blij dat jij het kan. Het helpt je echt om te genieten, genieten, genieten.
Veel plezier!
Karolien



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik8-5-2014 22:48:40

Hier ook geen sikkepit stress gehad. Onze dag was absoluut fantastisch en ik heb er met volle teugen van kunnen genieten, misschien net omdat we beiden zo relaxed waren.

Eigenlijk is dit gewoon heel erg fijn voor je, zo kun je op je gemak toeleven naar jullie dag. No need to worry!



Charlotte
17-5-2014
 Meld misbruik8-5-2014 22:54:59

Bij ons is het volgende week zaterdag zover en hier ook geen stress!



Katrien
10-10-2015
 Meld misbruik8-5-2014 23:25:03

Ikke nu zaterdag en ook gene stress... Wel zo kriebeltjes zo van benieuwdheid zo... Ma ik denk dat als je alles goed geregeld hebt dat je dan sowieso minder stress hebt ze..



confettigirl
15-5-2015
 Meld misbruik8-5-2014 23:41:18

Ben allemaal blij voor jullie.
Een vriendin van me trouwt de 23 ste en is op van de stress.... kan niet slapen, niet eten,...
Echt wel erg...



mona
27-7-2013
 Meld misbruik9-5-2014 8:40:20

Ik had wel een klein beetje stress door mensen die drie dagen op voorhand nog afzegden, door medische redenen, of mensen die nog toegevoegd moesten worden, maar niet zomaar elkaars plaats aan tafel konden innemen omdat ze uit andere familiekring/vriendenkring waren. Maar dat werd allemaal vrij vlot geregeld. De ochtend zelf (of eigenlijk nog de nacht ervoor) had ik wel een beetje stress, maar drie of vier uur geslapen, maar toen de kapster aan m'n haar begon heeft zij mijn stress wat kunnen wegnemen en toen was de dag begonnen.



Niki
16-5-2014
 Meld misbruik9-5-2014 9:24:06

Haha.. wij ook volgende week vrijdag en ook hier niks van stress....
Ik wil dat de dag komt hoe hij komt vanaf nu ;-)



evy

 Meld misbruik9-5-2014 20:53:22

Wij trouwen volgende zaterdag, helemaal geen stress. De mensen rondom mij laten mij stressen! Elke dag krijg ik de vraag: En, nog geen stress? Daar krijg ik pas stress van :)



Charlotte
16-5-2014
 Meld misbruik10-5-2014 0:10:47

Ja ik heb dat ook, en ik word zo wel een beetje gek van alle mensen rondom mij (die wel op zijn van de stress) en altijd vanalles komen vragen. En heb je aan dat gedacht ? En je hebt dat tog geregelt? Want dat is wel belangrijk hé. En seg, voor den trouw, ..
Pffff :p daar krijg ik zenuwen van seg. Al dat gedoe. Mijn bloemiste maakt me helemaal gek want ze is super opgedraait voor de bloemen. Daarom dat ik het echt zo raar vind dat ik geen srltress heb. Morgen opt gemakske tafelplanning doen, het word deftig weer. Niks aan de hand denk ik dan.



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik10-5-2014 21:00:23

Hier voor deze zaterdag maar nu ook nog geen stress hoor. De dag zelf zullen er wel veel kriebeltjes zijn. Ik krijg ook constant vragen en sms'en of ik geen zenuwen heb. Die vragen van is dit of is dat in orde word ik ook ver zot van. Alles is voorbereid en in orde :-) .

Genieten is het belangrijkste

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...