Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tulle

  8-5-2014 10:55:22
Ik ben nog op zoek naar witte tulle om onze rozenboog mee te versieren. Iemand een idee waar ik een rol van +-30cm breed kan kopen? Online vind ik ze ook, maar dan komt het vaak vanuit Nederland en zit je met de verzendingskosten...
Iemand die weet waar je dit kan halen?

Melissa
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1670


wendy
27-6-2014
 Meld misbruik8-5-2014 11:36:27

Melissa ik ben van het Antwerpse en ga mijn witte tulle in de Abdijstraat (kiel) halen 1 euro de meter misschien de moeite om daar te gaan zien



Lieve

 Meld misbruik8-5-2014 12:22:17

Ik ben ook op zoek naar tule.

Wendy, zijn dat daar speciale winkels in de Abdijstraat of is het een speciale winkel? Is dat helemaal in het centrum van Antwerpen, want ik moet tegen het einde van de maand sowieso terug naar Antwerpen om mijn ring te gaan halen.




PETRA
4-10-2014
 Meld misbruik8-5-2014 12:27:43

Ja, ik zou ook graag weten waar of welke winkel het juist is. Het dat onder andere ook nodig om de zaal te versieren.



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik8-5-2014 14:32:21

Het stoffenspektakel doet z'n ronde opnieuw in België, daar kun je altijd tulle en voile kopen tegen zeer goede prijzen:

http://www.stoffenspektakel.nl/stoffenspektakel-agenda



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik8-5-2014 17:22:53

Dames dat is een winkel van marokaanse origine maar daar hebben ze heel veel stof als je de abdijstraat in rijdt aan je linkerkant er zijn er twee en ja Kiel is niet ver van Antwerpen centrum, tull met hopen en aan een democratische prijs en in alle kleuren, ik heb de mijne er gehaald om aan de plafond te hangen





Charissa
4-7-2014
 Meld misbruik18-5-2014 20:43:58

Wij gaan normaal bestellen bij cinderellawedding.nl (eerst nog eens vergelijken met de prijzen bij AVA omdat we daar de rest van de decoratie gaan halen). Verschillende kleuren en afmetingen bv tule van 30cm breed en 91m lang kost daar 32€..... Vond ik wel de moeite om de verzendingskosten bij te nemen.



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik20-5-2014 7:31:58

Gisteren naar de abdijstraat geweest en tule gekocht voor 2€ per meter in zo een marrokaans winkeltje. Heb er maar 1 gevonden waar ze tule verkochten, maar er waren nog veel winkels dicht.



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik20-5-2014 10:33:17

Goed melissa dan zullen wij dezelfde hebben hihih heb er ook nog bij gaan komen om aan t plafond te draperen ja kan dat dat de enigste is zene :)



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik20-5-2014 14:36:23

Ja kans zit er goed in. Ben aan mijn bloemblaadjesloper bezig nu. De overige tule is om de rozenboog mee te versieren. Nog 37 dagen!



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik20-5-2014 16:51:32

amaai dat gaat mooi zijn ...jij trouwt kerkelijk he? ja nog 37 t begint te korten, vandaag alle decoratie bij elkaar gezet en gesorteerd, middag zaal en avond zaal :) heeft iedereen bij jullie al bevestigd dat ze komen bij mij hebben ze nog 10 dagen tijd en vind dat er nog veel niks hebben laten weten :(



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik20-5-2014 16:56:50

Nee we hebben een humanistische ceremonie door huis van de mens, die bij mooi weer buiten plaats vind. Nee bij mij hebben er ook veel nog niet bevestigd. Ze hebben nog tijd tot 1juni. Degene die ik dan niet gehoord heb zal ik zelf contacteren... Zatefdag mijn vrijgezellen. Spannend!



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik21-5-2014 7:15:17

Ik heb mijn vrijgezellen 10 mei gehad wij zijn eerst iets gaan drinken in een plaatselijke taverne waar ze me van alles hebben laten doen (trouwens 50 euro mee verdient) en dan heb ik juwelen gehad van swarovski om aan te doen bij mijn huwelijk en dan zijn we naar de mask'ara gegaan waar we na de show nog heel wat hebben afgedanst met 16 dames waar niet iedereeen elkaar kende maar dat super goed is meegevallen, iedereen vond het super leuk en dat is al een goei begin he, ja wij zullen ook nog wel wat mensen moeten contacteren vind dat wel spijtig dat ge zo naar iedereen gaat moeten bellen, dat geeft wel een beetje een domper vind ik, maar ja...sommige mensen zullen zo zijn zeker niks aan te doen, en kapseltje al gevonden?



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik21-5-2014 8:30:31

Ja idd als ik een uitnodiging krijg voor een huwelijk zou ik blij zijn en rap laten weten of ik wel of niet kan komen. Maarja iedereen zijn karakter zeker...
Klinkt leuk! Toch spannend om te weten wat ze gepland hebben. Ben benieuwd.
Om 10uur komt ze voor proef kapsel en makup. Hopelijk vind ik een perfect kapsel dat ook nog eens een hele dag goed blijft zitten. Ik heb best wel lang en glad haar dus dat is niet altijd even evident.. Jij al een kapsel gevonden?



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik21-5-2014 14:31:42

ja na twee pogingen wel, ja ik krijg geen foto op mijn profiel :) maar heb lang natuurlijk krul haar (nogal een bos) en wou echt mijn krullen erin hebben omdat mijn toekomstige dit wel heel mooi vind, niet evident zene, had 4 verschillende spelden gekocht, het is een vlecht geworden van voor met mijn eigen haar die als diadeem (de vlecht) functioneert en vanachter heb je dan al mijn krullen los en in mijn eigen krullen zijn dan nog enkele krullen bijgezet met de krultang, heel natuurlijk maar heel mooi, ik ben zeer tevreden, heb je al een idee wat je wil want ik speelde al even met het idee van een vlecht van voor, had het op pinterest gevonden



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik21-5-2014 14:32:29

Dus spelden zijn voor niks geweest hihihihi mijn bruidsmeisjes gaan ze gebruiken was ik vergeten te typen hihihih


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...