Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De tafelindeling... Mijn meest gevreesde onderdeel

  7-5-2014 21:55:29
Vanavond begonnen aan de tafelindeling en wat een hel om dit te doen. Wij komen altijd een paar man te veel of te weinig uit per tafel. En dan nog zien dat iedereen het wat met elkaar zou kunnen vinden. Dit is echt wel het onderdeel van de trouw waar ik voor vreesde en het blijkt idd een hele opdracht te zijn. Nog bruidjes met dezelfde moeilijkheid om dit goed in te vullen?

evy

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1833


Elke
7-6-2014
 Meld misbruik7-5-2014 22:02:25

Standaard bij ons ovale tafels van max 10 personen. Kunnen wel rechte tafels nemen in geval van........maar aangezien we hetzelfde probleem als jullie hebben vrees ik dat er meer rechte tafels zullen zijn. Niet makkelijk hé. Rechte tafels dus indien mogelijk



Severien
18-7-2014
 Meld misbruik7-5-2014 22:36:47

Idem ditto! Wij kunnen tafels tussen de 8 en de 12 vullen en we hebben toevallig veel groepen met 13 of 14 man ... dus niet ideaal om aan één tafel te zetten maar ook niet ideaal om op te splitsen in 2 tafels. Het zal hier ook nog wel wat puzzelwerk worden :-)



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik7-5-2014 23:06:48


Dag Evy,

Je bent heus niet de enige hoor.

Wij hebben zowel tafels van 8personen tot tafels van 14 personen. Vrijdag gaan we naar de feestzaal, hopelijk geven ze groen licht. Ik heb geen zin om tafels op te splitsen enz...




Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik8-5-2014 9:14:39

Hier moet de tafelindeling gebeuren. De gasten hebben tijd tot en met zaterdag 10/05 om te laten weten of ze al dan niet komen. Er zijn nog 7 koppels waar ik geen antwoord van heb; hopelijk laten ze iets weten en anders krijgen zij zondag een telefoontje van mij.
En dan kan het gepuzzel beginnen. We hebben al tafels die volledig zijn en het aantal varieert van 7 personen tot 12 personen. Aangezien de feestzaal enkel recht tafels heeft, denk ik hier niet echt een probleem te hebben.
Wij hebben vanavond afspraak in de zaal om te kijken hoe we de tafels gaan zetten (we hebben een zaal los van traiteur en staan er dus zelf voor in om de tafels te zetten)

Succes nog!



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik8-5-2014 9:29:21

Wij hebben gelukkig iedereen zowat kunnen verdelen, omdat we enkele tafels hebben die we kunnen verlengen. Wij zitten wel aan bijna élke tafel met een oneven aantal. Met onze langwerpige tafels gaat dat een beetje een raar zicht zijn :-).



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik8-5-2014 9:31:27

Dit wordt bij ons ook moeilijk om uit te dokteren. Zeker vermits mijn ouders gescheiden zijn en dus totaal niet overeen komen. Denk dat ik mijn vader zelfs niet aan de eretafel zet, maar wel bij zijn kant van de familie, ben er nog niet goed uit. We konden eventueel ook werken met tafels in een vierkant te zetten, zo zou het minder een probleem zijn. Ik begin eraan van zodra ik van iedereen een bevestiging heb gekregen, ze hebben nog tot 1 juni.



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik8-5-2014 11:39:22

Ik heb een heel plan gemaakt op een groot wit papier heb ik de tafels getekend en dan met kleine post itt jes gewerkt en ja t helpt dan kan je echt puzzelen misschien een idee



mona
27-7-2013
 Meld misbruik9-5-2014 9:02:42

Ja, makkelijk is dat niet. Wij hebben eretafel gemaakt met (schoon)broers, (schoon)zussen en de getuigen. De ouders zaten bij hun kant van de familie. Soms zaten wij ook met een of twee man te veel of te weinig, maar door te puzzelen en te schuiven kom je er wel. Wij hadden in de laatste week dan nog een aantal mensen die afzegden door medische of andere redenen, of mensen die last minute dan toch wel nog konden meekomen, dat maakte het er niet makkelijker op. Maar uiteindelijk toch goed gelukt, allemaal ronde tafels van ik geloof acht tot tien mensen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info