Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer bruidsboeket bestellen?

  16-1-2007 14:16:48
Hey

Wanneer moet je je bruidsboeket bestellen??? Ik trouw op 16/06/2007 (nog 5 maanden dus). Ik heb eigenlijk alleen een bruidsboeket nodig en 2 kleine bruidsboeketjes voor mijn bruidsmeisjes.

Ik weet wel hoe het boeket er moet uitzien alleen over de kleur ben ik nog aant twijfelen.

Weet er iemand trouwens een goede bloemist in de buurt van Tremelo. Mag ook aarschot zijn.

groetjes
Nadia
16-06-2007

nadia

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1133


Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik16-1-2007 15:04:30

Hallo,

Wij hebben net het bruidsboeket besteld, maar mijn vriendin zei wel dat ik er zeer vroeg bij was. :-)

Bij onze bloemist bestellen ze de bloemen de woensdag ervoor, dus ik vermoed dat je nog wel wat tijd hebt om te beslissen. (Bij ons is de bloemist natuurlijk wel 2 huizen verder :-p)

Je kan natuurlijk altijd eerst eens bij een bloemist in je buurt gaan informeren é.
Ik had op 't internet gezocht naar wat 't moest worden en uiteindelijk is 't toch iets heel anders geworden (véél mooier :-) ) uit een boek van de bloemist zelf.

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik16-1-2007 15:21:29

Hi Nadia,

Wij trouwen ook op 16/6/2007. Wij zijn ook al eens bij onze bloemist gaan informeren en ze wist me te zeggen dat we nog veel te vroeg waren, bij hen is het ok als je 2 weken op voorhand komt. (op deze manier kunnen ze bepaalde bloemen tijdig bestellen). Ik ken mezelf, ik denk dat wij ergens midden mei teruggaan om alles vast te leggen.
Groetjes,
Véro



nadia

 Meld misbruik16-1-2007 16:09:19

hey

bedankt voor jullie antwoorden.

Das de eerste keer dat ik opmerk dat er ook iemand op 16/6/07 trouwt. TOF!!!!

Ik ben ook zo voorbarig hoor. Liever alles goed optijd!! als er dan iets misgaat heb ik nog tijd om iemand of iets anders te zoeken.

Het enige dat wij eigenlijk nog moeten doen zijn de ringen kiezen, mijn vriend moet zijn kostuum nog in orde brengen en ik moet nog schoenen en de juiste accessoires hebben voor bij mijn kleed.

groetjes nadia



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik16-1-2007 17:21:53

dag Nadia

Ook wij trouwen op 16 juni :-)
Bij ons is alles ook al klaar enkel nog foto nemen voor de uitnodigingen + kaart zoeken en bloemen bestellen+misboekje maken

Groetjes
Christel



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik16-1-2007 17:38:12

Ja dat is waar, ik heb ook nog niet veel bruidjes gezien die op 16/6 trouwen.

Ik ben ook volop bezig met ons misboekje, vrijdag moeten we naar de pastoor en wil dan al een 1ste versie afhebben.
Wij gaan 1van de volgende weken ook voor onze ringen kijken. Mijn papa zijn collega gaat de onze ontwerpen, mijn de rest van mijn juwelen ga ik ook bij hen nemen.
Ik moet ook nog schoenen en lingerie hebben, maar de schoenen heb ik al gevonden in de bruidswinkel, ik moet alleen nog wachten omdat mijn maat er niet meer was.
Mijn vriend gaat in jacket trouwen en dat moeten we in maart gaan bestellen (huren) en dan leggen we dat ook vast voor de mannen van de suite, zij hebben dan 2 maanden de tijd om te gaan passen.
Ik ben echt al volop aan het aftellen.

Nog veel plezier bij het voorbereiden!!!
Véro
http:/veroenbilly.trouwen.com



Jelle
6-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 18:50:25

Veronique,

Wij trouwen op 6 juli en mijn man draagt ook een gehuurd jaquet, de getuigen ook. Maar wij zijn dat eind december al gaan kiezen. En de mannen moeten in februari ten laatste maart gaan passen... Raar dat jij zo lang kan wachten daarmee.

Groetjes

Julie



Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik17-1-2007 9:02:42

Dag Nadia,

Je vroeg een goede bloemist in de buurt van Tremelo? Wel, mijn bruidsboek, ons altaarstuk en de bloemetjes aan de kerk kwamen van bij Elvira in Keerbergen op het gemeenteplein. Ze waren echt prachtig! Voordeel bij hen is ook dat ze zelf de versiering in de kerk doen.

Heidi
09-09-06



nadia

 Meld misbruik17-1-2007 11:36:46

Hey

Heidi bedankt voor de tip, daar ga ik zeker en vast eens langs.

Wij trouwen wel niet voor de kerk, dus die versieringen heb ik niet nodig.

Kan je me ook zeggen of ze nogal veel vragen voor een bruidsboeket te maken. Ik heb eigenlijk een vrij simpel boeket in gedachten

groetjes
nadia



Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik17-1-2007 13:50:18

Dag Nadia,

De prijs van mijn boeket kan ik je spijtig genoeg niet geven aangezien ik deze zelf niet ken. Mijn ventje is dit gaan uitkiezen voor mij maar ik weet wel dat hij eigenlijk verbaasd was dat het zo goedkoop was.

Als je mijn bruidsboeket eens wil zien, kan je eens gaan kijken bij onze foto's op fotos.telenet.be/dexterbelgium (dus zonder www).

Groetjes

Heidi



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik17-1-2007 18:43:30

Hallo,

goede vrienden van ons zijn bloemisten en zij gaan onze bloemen doen dus ook mijn boeket. Ik heb ook gevraagd hoe lang op voorhand ik moet gaan en ze zeiden ook 2 weken. Ik vond dat maar laat maar hij vertelde me dat zij enkel moesten weten welke bloemen ze moeten binnen hebben.

Groetjes en succes,
Isabel
110807



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik17-1-2007 18:45:40

ik vergat de naam van de bloemist. Achanti op de Boudewijnlaan te Aalst. Waarschijnlijk te ver voor jou maar wel een aanrader!

Groetjes,
Isabel
110807


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...