Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafeldecoratie

  6-5-2014 17:02:20
Hey iedereen,...

Ik ben vrij creatief.
Maar nu kom ik niet op veel,ideetjes om de tafels aan te kleden, omdat ik niet goed weet wat je allemaal op een tafel kan zetten voor een trouwfeest.
Weet iemand raad?

Liefs

sarah
29-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 989


majona
30-5-2015
 Meld misbruik6-5-2014 20:36:04

Hey Sarah!

Ik had ergens een leuke foto gevonden met bollen. Het maken van de bollen lijkt me heel simpel en je kan er alle kleuren op spuiten of kleurrijke accessoires toevoegen voor een tof effect

http://www.elnovato.com/diy-wedding-decorations/diy-wedding-decorations-rustic-decor-48044/


hopelijk werkt de link ;-)




sarah
29-8-2014
 Meld misbruik6-5-2014 20:56:32

Hey Majona,

Super leuk idee!!!
Super hard bedankt voor de tip :-)

Liefs,

Sarah



majona
30-5-2015
 Meld misbruik6-5-2014 21:16:15

Geen dank Sarah!

'k was wel even vergeten de link mee te delen hoe je die ballen kan maken, srr :)

http://www.wikihow.com/Make-a-String-Pendant-Lamp




cecile
16-8-2014
 Meld misbruik6-5-2014 21:20:58

dat zijn pommanders (weet niet of het juist geschreven is). Ik ben dat ook aan het overwegen. Ik ben helemaal niet creatief maar blijkbaar toch bridezilla genoeg om te weten hoe dat heet :)
Heb je al eens op pinterest gekeken? daar is inspiratie genoeg



sarah
29-8-2014
 Meld misbruik7-5-2014 8:38:09

Ik,kan mezelf nu geen bridzilla noemen hoor, maar geld uitgeven aan tafeldecoratie vind ik geen optie, ik maak het dan nog liever zelf...
Je kan 500 euro uitgeven aan decoratie, terwijl je die 500 euro in je zak kan steken door een deel zelf te doen, net als onze uitnodigingen, 1 keer geprint en bij men moeder op school in volle kleur gaan kopiëren :-)
Wij zitten nu met 74 gasten en met alles tot hier toe hebben we 3880 euro uitgegeven, en het is inderdaad savonds met eten bij :-)

Liefs,...

Dank je wel Majona!!



Irina
14-8-2010
 Meld misbruik7-5-2014 9:15:01

Bij ons plaatste de zaal zelf bloemstukjes - wij hebben enkel een foto van onszelf geplaatst per tafel met hierop de tafelnummers - voorts hebben we de rest van de bellenblazers die over waren voor de kindjes over de tafels verdeeld, pret voor iedereen die terug kind wou zijn :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...