Terug naar overzicht
Hey Jessie,omdat ik moeilijk kon kiezen tussen mijn zus en mijn beste vriendin, heb ik mijn zus getuige gemaakt en was mijn vriendin mijn bruidsmeisje. Zo was ze ook de hele dag dicht bij mij. Zij is ook de nacht voordien bij mij blijven slapen en heeft mij geholpen met aankleden, make-up... Het was niet zo dat ze voor me liep en bloemblaadjes gooide :-) , maar ik vond het leuk haar er op deze manier bij te betrekken.Groetjes,Lieve
Hey Jessie,Wij trouwen op 14 juli en ook ik heb volwassen bruidsmeisjes nl. mijn zus en mijn beste vriendin. Dat dat amerikaans is daar trekken wij ons niets van aan. Het belangrijkste is dat wij als bruidjes een leuke dag hebben en dat die verloopt zoals wij het willen. Wat mensen vergeten is dat wij die dag zenuwen zullen hebben en hulp nodig hebben bij bepaalde zaken en wie kan je daar beter bij helpen dan je vriendinnen die je het beste kennen? Ik vond het eerder dom om op hen terug te vallen en dan te moeten zeggen tijd om naar de kerk te gaan ik zie jullie wel na afloop. Dus bij ons zullen ze met mij meelopen in de suite en bij mij aan tafel zitten (mijn zus is eveneens mijn getuige)Sommige mensen kunnen dat misschien wel onnozel vinden maar mijn zus en beste vriendin waren heel enthousiast toen ik hen vroeg om bruidsmeisjes te zijn. Ik zou je dus aanraden om je van die commentaren niks aan te trekken en alles te laten verlopen zoals JIJ het wil. Het is tenslotte de bedoeling dat je maar eens in je leven trouwt en dat het de mooiste dag in JOUW leven wordt. Ik heb van bepaalde mensen ook commentaar gekregen omdat ik mijn trouwkleed nog niet zal aanhebben tijdens de burgerlijke trouw. Nou, pech voor hen. Ik ga mijn kleed en droomhuwelijk niet laten verpesten omdat sommige mensen vinden dat ik niet traditioneel ben of zo. Iedere vrouw heeft wel een beeld van haar perfecte bruiloft en ik vind persoonlijk dat we daar ook allemaal recht op hebben, maakt niet uit wat een ander zegt. Smaken en ideeën zullen nu eenmaal altijd verschillen. Doe dus gewoon maar je eigen zin en geniet van je trouwdag! Groetjes,Angie 14/07/07
Hoi,wij trouwen op 18 augustus 2007 en ik heb mijn 6 vriendinnen als bruidsmeisjes. Zij dragen allen hetzelfde kleedje en zullen de hele dag bij mij zijn. Ik vind dit gewoon superbelangrijk en zal de hele dag op mijn gemak zijn.Dus niets van aantrekken en gewoon doen waar jij je goed bij voelt.Veel succes!Julie
hallo jessie ook ik heb volwassen bruidsmeisjes nl mijn zussen ook wij hebben alleen hele kleine kindjes in de familie iets te klein dus voor bruidskindjes maar het is zoals ze hier al hebben gezegd je moet je daar niks van aan trekken het is toch jullie dag en je moet doen waar je je goed bijvoeltgroetjes debbie13.07.07
Hey bruidjes,Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit idee! Ik ga mij inderdaad niks aantrekken van al wat ze zeggen want feit is, ik ga die meisjes nodig hebben! Zij zijn ook degenen die de avond ervoor bij mij blijven slapen om mij rustig te houden en die mij 's morgends mee gaan helpen om klaar te geraken voor mijn grote dag. Zelf zijn ze ook super enthousiast omdat ze mijn bruidsmeisjes zijn dus...En inderdaad, het is dan MIJN dag, dus wie kan er beter beslissen wat ze wil dan ikzelf hé!?GroetjesJessie26-05-2007