Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Café Costume of Suit Supply

  6-5-2014 11:41:47

Iemand al ervaringen met Café Costume of Suit Supply.

Welk van de twee is het beste, prijs/kwaliteit vergeleken....?






Britt

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 3076


Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik6-5-2014 15:53:39

Mijn man heeft zijn kostuum gehaald bij Café Costume en was er zeer tevreden over. Het fijne is daar dat je zelf kiest hoeveel je er aan wil geven. Afhankelijk van je budget tonen ze dan stoffen waarmee ze aan de slag kunnen. We hebben geen ervaring met Suit Supply. Succes!



Britt

 Meld misbruik6-5-2014 16:13:04

Bedankt Annelyn. Waarschijnlijk gaan we bij allebei eens kijken, al heb ik persoonlijk een lichte voorkeur voor Café Costume... Heb er ook al veel geode reacties van gehoord. Bij mij is de keuze van mijn kleed heel vlot gegaan, hopelijk bij hem ook zo vlot.



Marie-Constance
16-8-2014
 Meld misbruik6-5-2014 16:38:30

Hey Britt,

Wij zijn bij Café Costume en bij Guy David geweest (Antwerpen).
Wij vonden ze bij Café Costume een beetje pusherig... mijn ventje heeft graag zijn kostuum beetje breder en losser zodat hij niet "gevangen" zit en bij Café Costume wilde het verkoopstertje heel de tijd zijn pak innemen, smaller maken,... uiteindelijk met een ambetante blik (naar ons gevoel) toch gesetteld voor bredere pijpen, hemd,...
Uiteindelijk zijn wij bij Guy David iets goedkoper uitgekomen en zonder dat we het aangaven heeft hij op bapaalde plaatsen extra stof ingewerkt omdat het dan wat losser zit, rekening houdend met gaan zitten, staan,...

Waarschijnlijk zijn er anderen wel heel tevreden over Café Costume (we zijn er wel heel vriendelijk ontvangen, totdat we aangaven dat we toch nog even wilden nadenken omdat de keuze van stof niet 100% onze eerstse keuze was) maar wij zijn blij dat we bij Guy David zijn langs gegaan...



sandra
18-7-2014
 Meld misbruik6-5-2014 17:10:39

Mijn vriend ging ook langs bij Café Costume en is supertevreden! Het was in de winkel in Gent en heeft alleen maar lof. Hij mocht alles zelf kiezen; stof, vorm van de kraag, hoeveel knopen aan de jas, de kraag van het hemd, hoe lang of hoe breed de broek moet zijn, enz... Ook borduren ze jouw namen en trouwdatum aan de binnenzijde van het kostuum. En het pak maak je idd zo duur als je zelf wilt. Als ik me niet vergis starten de prijzen aan zo'n 600 Euro voor een tweedelig pak, een vest kost 450... Afhankelijk van de stof en de extraatjes die je wil, bepaal je dus zelf de prijs... Wij hebben geen ervaring met Suit Supply.



LB.

 Meld misbruik6-5-2014 18:51:57

In gent heb je ook villa verdi ... kostuum op maat voor 400 euro.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik6-5-2014 19:23:53

Wij zijn ook bij Café Costume (in Brussel) geweest en super tevreden. Bij ons was het vanaf 450 euro voor een tweedelig pak (afhankelijk van de stof) en een gilet altijd aan 150. Maar dat was eind 2011, de prijzen kunnen natuurlijk een beetje omhoog gegaan zijn.


Marie-Constance, ik vind het vreemd dat je zegt dat de verkoopster je man zijn kostuum wou innemen? Bij je eerste bezoek is het toch gewoon model, stof en knopen en zo kiezen, het aanpassen gebeurt pas als je kostuum gemaakt is, dus als je al gekocht hebt. Ik snap dus niet zo goed wat je bedoelt. Maar het is natuurlijk nooit leuk als ze je iets willen opdringen. Gelukkig was dat bij ons niet het geval.




Marie-Constance
16-8-2014
 Meld misbruik7-5-2014 8:47:00

Hey Gitte,

Was inderdaad maten opnemen maar dit gebeurd met "model" vest en broek en hemd. Wij vonden maat goed maar verkoopster wilde heel de tijd kleinere maten opnemen zodat alles strakker zou zijn...

Maar mijn schoonbroer was ook heel erg tevreden en heeft zijn kostuum daar ook gekocht. Het is daarmee... je moet er verschillende doen en zien waar je je het beste voelt! Dat is tocha ltijd voor iedereen anders :)

Groetjes,

Marie



Britt

 Meld misbruik7-5-2014 14:01:57

Ja, het hangt inderdaad af van je persoonlijke voorkeuren hè. Persoonlijk vinden wij (mijn vriend en ikzelf) een wat strakker pak wel mooi. Maar ik denk dat ze dat bij zowel Suit Supply en Café Costume wel kunnen verwezenlijken op vraag van de klant.Het concept van Suit Supply is mij nog niet helemaal duidelijk. Ik heb eens gelezen dat er in Suit Supply in Wijnegem Shopping Center wordt uitgegaan van bestaande pakken die dan op maat geretoucheerd worden en in Suit Supply in Antwerpen zou je dan pakken echt op maat kunnen laten maken, dus vanaf patroon etc . ... Kan iemand dit bevestigen? Ik heb ook de indruk dat bij Suit Supply de prijzen iets lager liggen voor een vergelijkbare kwaliteit, wat ook niet onbelangrijk is. En bij Café Costume zal je dan weer meer inspraak hebben in de detailafwerkingen ( de prijs moet in iets steken), maar dat is voor ons van minder belang. Ik ben in ieder geval benieuwd, ook vooral dan naar kleurkeuze van hemd ook. Iets anders dan wit of ivoor, zou tof zijn, zonder daarvoor voor een schreeuwerige kleur te gaan.





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info