Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen!!! nog 1 maand en hup ineens zijn ze er, herkenbaar?

  5-5-2014 23:55:41
Het is morgen nog exact 1 maand tot de trouw en ineens krijg ik precies zenuwen, tot nog toe helemaal niet gehad, maar nu begin ik precies van de ene op de andere dag aan alles te twijfelen of het wel in orde is etc... Begin er ook over te dromen, dat het stortregent of dat mijn kapsel totaal mislukt die dag enz hebben jullie dat ook?

sofie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1582


Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 7:49:00

Heel herkenbaar! :-)



sara
7-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 7:50:15

wij trouwen op dezelfde dag. Ja bij mij komt het soms op. Inderdaad : regen is grootste nachtmerrie.

probeer er toch van te genieten, van elke minuut. Heb schrik om in een zwart gat te vallen na den trouw.


Niks meer organiseren en de dag zal zo voorbij zijn.





natascha
14-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 7:54:25

Hier vallen de zenuwen nog mee. Het zijn eerder de andere mensen die zeggen dat het heel dichtbij komt want zelf besef ik het nog niet zo echt. Ik ben er al een jaar bijna constant mee bezig dat je gewoon blijft gaan :). Ik denk ook van bwa nog meer dan 5 weken, klinkt nog kei ver maar als ik dan op de teller zie staat er 38 dagen en dat is eigenlijk helemaal niet meer zo ver hè! :)



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik6-5-2014 8:23:16

Heel herkenbaar. Hier 18 dagen voor de grote dag en sinds 14 dagen regelmatig stressmomentje en ik begin aan alles te twijfelen. Zal wel typisch zijn zeker? Zoals Sara zegt, ik ben ook wel bang om nadien in een zwart gat te vallen. Volgend jaar is er wel de communie van onze oudste dochter maar zoveel voorbereiding is daar natuurlijk niet aan hé :-)

Succes nog! Alles komt goed (dat hoor ik hier toch altijd)

Groetjes



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 10:52:34

bij mij is het nu exact een maand nog, en ik ben als een gek bezig in huis om alles op orde te krijgen. Mijn deuren afgeschuurd om opnieuw te verven. Mijn verloofde zie ik dikwijls verwonderlijk kijken. Hi hi heb ook dromen, bijv mijn schoonvader die zijn broek tot aan zijn oksels getrokken had, ik die te laat kwam, allez eigenlijk allemaal dwaze dingen. Hi hi gelukkig kan ik er nog mee lachen. Deze week is onze dochter op zee klas, en eigenlijk ben ik bij want ze is aan het puberen. Vooral dit geeft ons stress. Dus een weekje uit blazen ;)



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 12:16:22

Hier eigenlijk een beetje het zelfde als bij Natascha. Iedereen vraagd of ik nog geen stress krijg en het komt ook wel oohhh zo dicht bij. En ik heb dan iets van relax nog bijna 6 weken..... Mss wel iets te relax. Maar het komt allemaal hoe het komt. En we zullen het wel goed doen....
Liefs Caroline



sofie
6-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 13:39:10

hier ook op 6 juni trouwen we (een dag vervroegd) dus nog exact 1 maand, ik vond dat al dat regelen eigenlijk best meeviel :-p maar nu toch wat zenuwen aan het krijgen het komt echt kortbij nu, al ben ik er gerust in dat alles goed gaat verlopen, en het moet van mij ook niet te stijfjes zijn allemaal :-) regen is idd mijn grootste zorg, alles is toch net iets mooier en leuker als het zonnetje schijnt :-)



Vanessa
18-7-2014
 Meld misbruik6-5-2014 14:58:05

Heel herkenbaar - iK begin dat ook nog eens te twijfelen aan alles! Mijn kleed, uitnodiging, ....
Schrik dat er velen gaan afzeggen enz enz..
Het zal wel goedkomen zeker :-)



Dominique
13-6-2014
 Meld misbruik7-5-2014 10:49:52

Ja hier ook al heel erg aanwezig hihi. Ik begin ook steeds meer te twijfelen, en we komen niet helemaal uit de muziek voor de openingsdans. Heerlijk waarom wilden wij dit ook weer zo graag hihi. Nu zit ik ook nog te twijfelen of ik misschien toch nog een simpele goedkope jurk moet kopen voor in de avond. Voorkeur is om mijn jurk de hele dag aan te houden maar ik moet hem al om 7.30 uur aantrekken. Aangezien ik problemen heb met mijn huid en het kleinste drukpuntje van een kraal of stuk kant oid ervoor kan zorgen dat ik last krijg weet ik niet of ik de jurk de hele dag aan kan houden. ga nu dus ook op stel en sprong nog kijken voor een leuke cocktail jurk die ik in geval van nood aan kan trekken. pfft stress hahah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...