Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje goed gekeurd!!!!

  5-5-2014 22:39:39

Ben helemaal happy!!!!

Vandaag, met nog maar 31 dagen op de teller, voor het eerst bij de priester geweest.

Had al tich keer een afspraak gemaakt maar het was hem altijd te vroeg, soit.

Dus wij daar heen hem mijn misboekje die ik al had gemaakt laten zien en ok de musziek die wij graag willen hebben, en...... Prachtig gedaan hoor, echt niets aan te bemengelen!!! moet alleen 2 texten van plaats verruilen en 1 liedje weg laten vallen want anders te lang (nu dus met intrede en uittrede 8 liedjes). Ben helemaal in mijn noppies ;-) nu nog een 2 afspraak in de kerk zelf om te kijken waar we gaan zitten en dan is het gedaan met de voorbereidingen.

Een super blije bruid


Mylene
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1175


Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik6-5-2014 8:26:49

Dat voelt goed hé!

Op misboekje heb ik geen aan- of opmerkingen gehad en heb hier ook niet lang op moeten wachten.
Gisteren op de parochie gaan bespreken uit hoeveel personen de suite bestaat en hoe zij de stoelen zetten. We hebben ook onze CD afgegeven die ze gisterenavond nog gingen proberen. We hebben geen telefoontje gehad dus dat betekent dat die zonder problemen kan afgespeeld worden op hun installatie.

Hier dus ook een blije bruid ;-)



Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 9:57:14

He wat goed !! Ik weet het ja niet hoe andere bruidjes erover denken, maak ik voelde me meteen stukke beter en heb eindelijk niet s'nachts liggen piekkeren of et wel allemaal goed was.

Nu de volgende stap, bloemen voor de kerk ;-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...