Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapsel

  16-1-2007 12:04:26
hoi,
heeft iemand al ervaring (pos of neg ) bij kajos coiffure aan huis?
bedankt!

barbara
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 863


Jelle
6-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 18:56:22

Hey,

Ervaring is mss wat veel gezegd, maar ik heb eens een mail gestuurd om uitleg te krijgen. Ik kreeg telefoon van iemand van Kajos en dat was zeer raar: prijzen kon die mevrouw mij niet geven, een proefkapsel kon niet echt de uitleg was zeer verward en aangezien zij naar mij belden dacht ik dat ik wel wat informatie ging krijgen. Ik heb het niet vertrouwd en heb iemand anders gezocht!

Groetjes

Julie



Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik17-1-2007 7:25:50

Hey,
Ik heb ook gebeld over informatie over opsteekkapsel en die Mevrouw an de telefoon antwoorde wel deftig op mijn vragen.
Wat ik me wel afvraag, is als je op hun site kijkt zijn er enkele bv's te zien en modellen.
Mijn vraag is nu of hun kapsel door Kajos is gedaan of als ze gewoon die foto's hebben genomen ter versiering van hun site.
Want Kajos ken ik niet, dus weet ik niet hoe deftig ze hun werk doen.

Groetjes Mieke



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik17-1-2007 7:56:49

hallo, ik heb kajos gereserveerd. voor het proefkapsel trekt zij een kleine twee uur uit wat mij wel deftig lijkt, ze zegt ook dat ze een aantal kapsels zal uitproberen, boeken zal meebrengen,... de dag zelf duurt het ongeveer 30 min. Ik had er een goed gevoel bij. groetjes



barbara
30-6-2007
 Meld misbruik17-1-2007 9:59:31

hey caroline, wanneer komt zij voor het proefkapsel? dan wil ik eens weten hoet het is geweest!
lijkt me inderdaad wel leuk



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik17-1-2007 17:25:22

Barbara, mijn proefkapsel is pas op 3 augustus. Wij trouwen op 15 september... groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...