Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Diana David

  5-5-2014 18:35:05
Iemand onder jullie die ervaring heeft met de winkel Diana David in Meise? Hun collectie lijkt mij wel heel speciaal...

gerda

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1270


Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik5-5-2014 19:47:44

Blijkbaar zouden ze daar jurken naar wens en op maat maken voor een schappelijke prijs.
Ik ben van plan om deze week een afspraak te maken bij hen, dus ik volg effe me :-)



Lien
13-9-2014
 Meld misbruik5-5-2014 21:00:10

Je moet er inderdaad een afspraak maken en dan bekijken ze samen met jou wat jouw wensen zijn en ofwel kies je dan iets dat ze al hebben hangen ofwel maken ze daar je jurk op maat hoe je ze zelf wilt. Een collega van me heeft daar haar jurk laten maken en was er super tevreden over, prijs viel ook nog mee zei ze



mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-5-2014 8:58:32

Mijn schoonzus is in een jurk van daar getrouwd, ondertussen al een jaar of vijftien geleden denk ik. Zij was er toen toch tevreden over, maar da's natuurlijk al lang geleden.



lien
18-10-2014
 Meld misbruik6-5-2014 9:12:36

Ik heb daar mijn jurk besteld.
Ik had daarvoor andere winkels bezocht en nergens mijn goesting gevonden. Bij Dianna David hebben ze een andere aanpak en stellen ze je droomjurk samen. Je past dus geen volledige jurk, je past eerst een reeks rokken en dan een reeks bovenstukken. En dan maken ze je droomjurk. Je moet dus geen compromissen sluiten en dat vond ik echt geweldig.
Ik had Dianna zelf en in het begin kwam ze nogal streng over, maar ze weet heel goed wat ze doet en ze had eigenlijk snel door wat ik wou en ze heeft mij heel goed geholpen.
Het enige nadeel vind ik is dat je bij het kiezen van je jurk de volledige jurk niet kan aandoen. Je krijgt een idee van 'die rok' met 'dat bovenstuk' in 'die stof' en dan wordt ze gemaakt. Ik ga ze dus pas zijn ergens in september, na het opnemen van de maat in augustus. Best spannend dus.
En nog vergeten: ze hebben ook rekening gehouden met het vooropgestelde budget. Ik wou bv eerst een andere stof en dan heeft ze direct gezegd dat ik dan boven mijn budget zou uitkomen.




Marie-Constance
16-8-2014
 Meld misbruik6-5-2014 17:01:29

Wij zijn voor mijn ventje bij haar broer geweest: Guy David. Zeer tevreden!



Fauve
1-8-2015
 Meld misbruik6-1-2015 14:55:35

Ik ben er net voor Kerst geweest, en heb daar (na vele andere winkels af te schuimen) mijn droomjurk gevonden. Ik heb mijn kleed samengesteld uit verschillende andere kleedjes, en het is helemaal mijn ding.

Ik had vaak gelezen over een arrogante service, maar daar heb ik niks van gemerkt. Integendeel! Ze waren heel vriendelijk! Zelfs toen ik zei dat ik nog niet definitief wou beslissen, omdat ik in de namiddag nog ergens anders een afspraak had, waren ze heel begripvol en vriendelijk. Heel tevreden!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...