Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje trouw 26 april

  5-5-2014 12:43:13
Dag iedereen,

Eindelijk eens tijd gevonden om een verslagje van onze trouw te schrijven. Ik ben niet echt zo een schrijfster, dus mijn excusses hiervoor.

De vrijdagavond vertrokken naar mijn ouders.
De zaterdag opgestaan om 6u. Iets gegeten en mij gedouched, zodat ik om 7u bij de kapper was. Deze heeft ook mijn make-up gedaan.
Om half negen terug thuisgekomen en kon ik beginnen met aankleden. De fotograaf was intussen ook al geariveerd.

Om 9u zijn dan mijn beiden getuigen aangekomen, mijn nicht en mijn beste vriendin.

Om half tien is mijn ondertussen man aangekomen met zijn familie. Zijn kostuum was echt mooi en hij vond mijn kleed mooi, maar het zou spijtig zijn moest hij dit niet vinden.

Om tien uur zijn we vertrokken om te trouwen voor de wet. Dit was in het kasteel van Wippelgem. Ik ben blij dat ik hier ben kunnen trouwen voor de wet, omdat het toch iets persoonlijker is dan in sommige andere stadshuizen.

Erna nog wat familiefoto's genomen in de mooie tuin van het kasteel.

De familie is dan bij mij thuis iets gaan drinken en eten en ik met mijn man zijn dan samen met de fotograaf foto's gaan nemen in de haven van Gent.

Om 13u zijn we dan ook naar huis gereden om iets te eten. Daar ook een cadeau gekregen en speech van mijn schoonbroers (19 en 13 jaar) en van mijn schoonouders.

Om 14u30 zijn we vertrokken naar de mis. De misviering begon pas om 15u maar doordat er ook kermis en jaarmarkt was zijn we vroeger vertrokken zodat we zeker plaats hadden.

Om 15u was het dan eindelijk zo ver, mochten we de kerk binnengaan om daar ons ja woord nog eens aan elkaar te geven. Het was een heel persoonlijke misviering. We hadden ook drie bevriende fluitisten laren spelen op dwarsfluit, een instrument dat mijn echtgenoot ook al heel lang speelt. En de priester was een kennis van ons.

Om 16u dan naar buiten gegaan, waar onze vrienden met rijst gegooid hebben, cadeautjes gekregen en nog even gepraat met de mensen die er stonden.

Dan op weg naar de,receptie. Hier is het even beginnen regenen, maar de receptie was binnen, dus daar hadden we geen last van.

De receptie + avondfeest + dessertbuffet waren alledrie super goed. Niets op aan te merken.

Om half 12 was het dan zo ver om onze eerste dans in te zetten op het liedje little things van one direction. De tekst past gewoon zo goed bij ons.
De tweede dans was op het liedje van marco borsato en jada met samen voor altijd.

Om half vier hebben we onze openingsdans nog eens gedanst met iedereen rind ons en om vier uur was het feestje gedaan.
Het is allemaal super snel gegaan.

Wie ik allemaal wil bedanken en waar jullie misschien ook nog iets aan hebben.
De fotograaf: fotograaf vergauwe uit eeklo
De feestzaal: feestzaal mimosa uit eeklo
Kapster, die ook de make up heeft gedaan: scissors Zelzate
Misbedankingen + huwelijkskaars: 't berenkroontje uit lochristi
Kleed bruid: couture ann uit aalst
Kleding suite + beide moeders: bruidsmide cony uit maria aalter
Kostuum bruidegom: labaere zottegem
Het forum waar ik wel verschillende ideeën heb opgedaan

Hopelijk ben ik niemand vergeten te bedanken, vragen ivm feestzaal, kleding,fotograaf altijd welkom.




stephanie
26-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1775


natascha
14-6-2014
 Meld misbruik5-5-2014 13:44:30

Zag er een leuk dagje uit! Proficiat!



Lies

 Meld misbruik5-5-2014 17:40:03

Proficiat nog met jullie huwelijk!!! Zo te zien is het een heel leuke dag geweest!!



Jody
4-7-2020
 Meld misbruik6-5-2014 13:23:25

Proficiat met je huwelijk! Het is leuk geweest.

Vraagje: klinkt dat goed in een kerk dwarsfluit? Ik heb een vriendin die ook dwarsfluit speelt en ik dacht haar te laten spelen in de kerk. Heb je dat gedaan met enkel de dwarsfluit of ook muziek op de achtergrond?





stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik6-5-2014 14:13:12

Het was enkel dwarsfluit, ze waren ook met drie. Dus ik weet niet hoe het met een persoon gaat klinken. Misschien op voorhand eens uittesten in de kerk?



nathalie

 Meld misbruik14-7-2015 16:33:00

Hallo,

Jullie huwelijk is nu wel al een tijdje voorbij maar ik zou eens graag informeren naar fotograaf Vergauwe uit Eeklo.. Waren jullie hier tevreden over?

Groetjes, Nathalie




stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik12-2-2016 12:54:41

Wilt u nog steeds info over de fotograaf?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info