Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Den Ast

16-1-2007 11:39:21
Helaba,

We waren van plan een tuinfeest te houden, maar ik begin me toch meer zorgen te maken (tenten opzetten, slecht weer,...). Daarom ga ik deze donderdag een kijkje nemen in den Ast in Kampenhout. Ik heb er al veel over gelezen op het forum, maar niet echt recente reacties...
Hebben jullie ervaring met den Ast? En misschien soms foto's van den Ast terwijl een feest aan de gang is? Of andere info erover is ook welkom!!

Merciekes,
Sheron

02-02-2008

Sheron
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 843

janssens
28-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 11:45:49

Dag Sheron,
mijn zus is 23.12.06 ook in Den Ast getrouwd. Ik moet zeggen, het is een prachtige zaal, heel goeie service en blijkbaar ook redelijk van prijs.
Ik kan je wel een paar foto's doormailen als je je email-adres achterlaat.
Liefs,
jorien

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik16-1-2007 11:50:23

Beste Jorien,

Super!! En ook tijdens de winterperiode!

Mijn mail:
sheronneke@hotmail.com

Merciekes!

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik16-1-2007 12:19:46

Ik ben eind 2005 naar het huwelijk van een collega in Den Ast geweest. Een heel mooie zaal, maar de nadelen eraan vond ik dat de familie in tafeltjes rond de dansvloer zat en vrienden, kennissen, collega's op een hoger gelegen deel van de zaal zaten. Op zich niet zo erg, maar als een van ons iets van het dessert- en kaasbuffet wilden gaan halen, moesten we over de dansvloer en hadden we het gevoel dat de familie u in de gaten aan het houden was.
Maar je kan natuurlijk een andere zaalopstelling opteren.

groetjes,
Tamara

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 13:06:20

Wij trouwen op 28/07/07 en wij hebben ook voor Den Ast gekozen. Ik heb daar nog niets slechts over gehoord. Wij zijn zelfs niet meer naar een andere zaal gaan kijken.
Wat je zegt van die verhoging is wel waar, Tamara, wij hopen dat we iedereen beneden kunnen zetten. Voelden jullie je daarboven uitgesloten van het feest? Ik zou daar eerder de familie zetten en onze vrienden dicht bij ons, want de familie danst toch niet :-)
Ik denk dat er hier op het forum in september nog een reactie stond over Den Ast (ook heel positief) en dat is toch redelijk recent hé.

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 13:06:37

Wij trouwen op 28/07/07 en wij hebben ook voor Den Ast gekozen. Ik heb daar nog niets slechts over gehoord. Wij zijn zelfs niet meer naar een andere zaal gaan kijken.
Wat je zegt van die verhoging is wel waar, Tamara, wij hopen dat we iedereen beneden kunnen zetten. Voelden jullie je daarboven uitgesloten van het feest? Ik zou daar eerder de familie zetten en onze vrienden dicht bij ons, want de familie danst toch niet :-)
Ik denk dat er hier op het forum in september nog een reactie stond over Den Ast (ook heel positief) en dat is toch redelijk recent hé.

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 13:06:43

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 13:07:03

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 13:07:09

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik16-1-2007 14:34:20

Hey Sheron,

Wij trouwen op 31/08/2007 en doen ons feest in Den Ast. Waar je rekening mee moet houden is dat je het dan misschien niet meer op een zaterdag zal kunnen doen. Toen wij geweest zijn (afgelopen jaar in september)wilden we graag op 1 september trouwen, maar alle zaterdagen tot eind december zaten toen al vol, dus zijn we voor een vrijdag gegaan. Het ziet er tot hiertoe allemaal heel goed uit, je kan echt kiezen uit verschillende formules (gewoon telefonisch of per mail de brochure aanvragen), ze zijn heel vriendelijk, en tot hiertoe heb ik van andere mensen nog niets dan goeds gehoord erover. Dus volgens mij een aanrader.

Groetjes,
Véronique (Mechelen)

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 14:55:09

Mijn excuses dat ik mijn bericht hier zo dikwijls heb gepost. Ik dacht: wauw, al zoveel reactie op dit bericht, gauw lezen. En toen zag ik dat ik vier keer mijn bericht gepost heb.

Linsey
6-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 15:04:23

Wij zijn in augustus naar een trouwfeest in Den Ast geweest. Alles was mooi verzorgd en iedereen was heel vriendelijk. Alle gasten zaten toen beneden en de dansvloer was op het verhoogje.
Persoonlijk vonden wij het eten niet zo schitterend (was landenbuffet met Italië, België, Scandinavië en Mexico), maar de desserten wel!

Bart

Meld misbruik16-1-2007 16:14:40

5x franciska ;)

Het verhoog is het nadeel en het sterke punt van den Ast. Kleinere gezelschappen als grotere feesten kunnen daardoor in die zaal terecht zonder grote lege plaatsen te veroorzaken of zonder iedereen op elkaar te moeten plakken.

De accoustiek in den ast is heel goed, en de dessertbuffetten zijn geweldig. Met de rest van het diner kwam ik als dj nog niet in aanraking.

bart
http://users.telenet.be/lebart

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik16-1-2007 16:39:09

Helaba Franciska,

Ik dacht ook al, rap lezen, 12 replies!!! Ik heb dat ook al gedaan zenne, tis door den internet ;-)

Greetz,
Sheron

Cindy
20-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 17:32:07

Hallo Sheron,
Wij gaan ook ons trouwfeest houden in den Ast op 20.07.2007. Ze hebben twee grote zalen, de zaal boven daar kan denk ik tot 200 man zitten maar dat verhoogje vond ik ook niet zo leuk omdat de mensen dan opgesplitst worden en aangezien wij met het landenbuffet gaan werken en er zo'n 110 mensen zullen aanwezig zijn zou er ook niet zo heel veel plaats meer over zijn. Beneden naast het zaaltje waar wij onze receptie gaan doen is er nog een zaal het pakhuis genoemd, echt een hele mooie grote ruimte voor 250 man. Het is heel modern, een hoog plafond, witte betonmuren, alle een echt pakhuis. We hebben besloten om deze zaal te nemen, dan kunnen de tafels wat meer uit elkaar staan en heel belangrijk plaats genoeg om te dansen;) en in de zomer zal het daar wat frisser zijn dan boven denk ik. Nu donderdagavond gaan we eens kijken omdat het pakhuis klaargezet is voor een feest vrijdag en daarmee zien we hoe het er uit zou zien. We gaan ook wat foto's nemen en ik zal ze jou dan doorsturen als je wilt.
De mensen van de Ast zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam.
Ik hoop alleen dat het landenbuffet wat zal meevallen want heb hier nu net nog negatiefs over gelezen...maar ja, dat zal afwachten worden he.

Groetjes,
Cindy

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik16-1-2007 18:10:56

Beste Cindy,

Misschien zie ik je de donderdag daar, want ik ga ook een kijkje nemen. Weet wel ni juist wanneer we er gaan zijn... Ik peis da al die buffettten wel meevallen, want tis de eerste keer da ik iets negetiefs over het eten lees...

Groetjes,
Sheron

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 19:34:29

Hey Cindy en Sheron,

Jullie gaan zo snel kijken? Hebben jullie dat gevraagd? Wij trouwen op 28/07 en ze zeiden dat we hen pas in het voorjaar moesten bellen om verder afspraken te maken. Ik maak me al een beetje ongerust.
Zou ik toch al eens sneller moeten bellen. Mijn toekomstige schoonouders willen bv ook eens naar de zaal gaan kijken. Het zou leuk zijn als die dan ook klaar staat voor een feest. Mag ik even vragen wat jullie doen met de bloemen? Ik weet dat ze dat daar voor jou verzorgen als je dat wil, maar mijn schoonmoeder wil dat ook graag doen. Ik in haar plaats zou dat niet zien zitten omdat dat veel werk is dat de dag ervoor moet gebeuren en zij woont ook niet dicht tegen de zaal. Nl. in Heusden-Zolder. Laten jullie de tafelversiering door de zaal doen of doen jullie dat zelf of door een bloemist?

Cindy
20-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 22:29:26

Hallo Franciska,
Dit is al de derde keer dat ik eens naar de zaal ga kijken. Eerste keer was met vriend toen we op zoek waren naar een zaal (in kerstverlof), de tweede keer was met mijn ouders om hun idee te hebben en waar we dan de zaal bevestigd hebben en een mapje hebben gekregen met alle buffetmogelijkheden en dan nu donderdag omdat ik het pakhuis eens aangekleed wou zien, omdat het de vorige keren altijd leeg stond en er gaat ook iemand mee die zou instaan voor de decoratie van de zaal en tafelversiering.
De menu keuze en dergelijke dat is ook voor binnen een paar maanden.
We gaan zelf voor bloemstukjes zorgen. Mijn tante kan dit goed en wil het graag doen dus gaan we het door haar laten maken.

groetjes,
Cindy

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik17-1-2007 8:10:35

Dag Sheron en alle anderen.

Wat ik nog vergeten te vertellen was is dat wij bijkomende gasten hebben 's avonds, dus die enkel voor het avondfeest komen en daarvoor gaan we op het verhoog tafels voorzien. Zo kunnen die toch zitten, maar die gaan toch bijna de hele tijd dansen dus is dat niet erg dat die daar zitten.

Verder nemen wij ook het landenbuffet en hebben we daar ook nog niets als goeds over gehoord. Daarbij, iedereen heeft zijn voorkeur eh.

En ivm afspraken, wij trouwen pas 31/08/07 en hebben al op 15/02/07 een afspraak, gewoon omdat ik niet kan wachten, maar ik verzeker u, ik heb zelf in een feestzaal gewerkt gedurende 4 jaar en zelfs al ga je 1 maand op voorhand, dan is dat nog goed. Die mensen doe niets anders hé. Tenzij je natuurlijk speciale aanvragen hebt, maar dan nog.

Dus, maak u gaan zorgen. Het komt allemaal in orde, die mensen zijn professionals!

Groetjes,
Véronique

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik17-1-2007 9:24:00

Dat stelt me wel gerust. En ook dat jouw tante de bloemen bij jou zal verzorgen Cindy. Dan is het toch niet onmogelijk. Ik veronderstel dat mijn schoonmoeder wel een heleboel mensen zal inschakelen om te helpen, want zo is ze wel.
Misschien dat ik de zaal dan wel nog eens bel voor wanneer we met onze ouders eens gaan kijken.
Ik ben wel benieuwd. Spannend allemaal vind ik. Nu ben ik met onze uitnodigingen bezig. Ideetjes zoeken, want ik wil ze graag zelf maken.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...