Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maekelhoeve

5-5-2014 9:15:15
Hoi iedereen

Wij trouwen volgend jaar 20 juni en zijn nog niet uit onze keuzes voor de zaal. Voorlopig hebben we een optie genomen op de Maekelhoeve in Veerle-Laakdal. Heb hier al enkele reacties over deze zaal gelezen maar zou toch graag specifiek over deze zaal zowel de positieve als de eerder negatieve puntjes horen. We zijn veel zalen gaan zien (zowat overal in de kempen, antwerpen, lier,..) maar geen enkele zaal viel 100% in onze smaak..... Dus wat hulp en info over onze optie 'Maekelhoeve' zou fijn zijn !

Alvast bedankt !

Silvy
20-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1937

mona
27-7-2013
 Meld misbruik5-5-2014 9:20:55

In onze vriendenkring is bijna iedereen al wel es (meerdere keren) naar een feest in de Maekelhoeve geweest, of naar de 'dinner and dance'-avonden die ze organiseren. Ik hoor iedereen lovend spreken over het eten, en in het bijzonder over het dessertenbuffet. Wij hebben er ook prijs laten maken, maar het was de duurste zaal die we aangesproken hadden. Maar ik denk dat je er ook wel de hoogste kwaliteit van eten voor terugkrijgt, als ik m'n vrienden hoor spreken.

gitta
22-5-2015
 Meld misbruik5-5-2014 9:46:51

Hoi Silvy,

wij gaan volgend jaar 22 Mei ons feest daar geven wij hebben dit enkele weken geleden bij hen bevestigd, van alle zalen dat wij waren gaan zien, sprong voor ons deze er echt wel uit!

Ze geven je een heel goed gevoel steeds als je daar zit. Dat je je geen zorgen moet maken over iets en als er iets is mogen we steeds bellen en tot nu toe is dit ook altijd zo geweest.

Als er iets was en wij belden hadden ze onmiddelijk een antwoord en zochten ze een oplossen.

Jody
4-7-2020
 Meld misbruik5-5-2014 12:26:01

Ik ben ook al verschillende keren naar de Maekelhoeve geweest voor een trouwfeest.

Het eten is daar lekker en het zijn mooie zalen.

Misschien moet je eens gaan eten tijdens een dinner en dance. Dan voel je ook al een beetje aan hoe het daar loopt.

Silvy
20-6-2015
 Meld misbruik5-5-2014 17:38:29

Ok doen we ! Bedankt al voor de reactie !

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik5-5-2014 19:52:02

Ik trouw ook in de Maekelhoeve. Voor mij was er geen keuze: ik moest en zou de Maekelhoeve hebben.

Ik kan daarom ook alleen maar vol lof spreken over deze zaal! :-)
Heb dus géén idee van de prijzen bij andere zalen!
Veel succes!

debora
18-7-2014
 Meld misbruik5-5-2014 20:21:55

Wij zijn daar vorig jaar naar een trouwfeest geweest.

En moet zeggen dat dit het enige trouwfeest ooit is waar we echt geen enkel woord slecht over kunnen klappen! Buiten dat het zoveel eten was dat we niet alles konden proeven :p

Nee echt, dj was super goed, eten was perfect, kei lekker en heel veel variatie...

Als wij het budget hadden gehad, zouden we het ons feest zeker daar gegeven hebben!!

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik6-5-2014 7:37:46

Inderdaad Silyv, ik ben onlangs zelf naar een dinner & dance geweest. En voor mij was het af. Mocht het niet boven ons budget liggen en wat te ver weg. Ik zou het wel weten.

Supermooie zaal, heel goede bediening en inderdaad het dessertenbuffet volledig erover maar zo lekker. En het eten ook enorm lekker.

Wie op dat feest met honger naar huis gaat , die heeft het aan zijn eigen dan ;-)

Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik6-5-2014 16:00:41

Dag Silvy,

Wij zijn vorig jaar september in de Maekelhoeve getrouwd. Ik heb niks dan lovende woorden voor de zaal, het eten en de bediening!!!
Voor onze familie was het voor de meesten een hele rit. Toch was iedereen enorm dankbaar voor het fijne feest. Geweldige dj, enorm lekker gegeten, dessertenbuffet was ongezien. We horen nog heel vaak van de mensen dat ze nu nog wel eens zouden willen aanschuiven voor een dessert.

Omdat ons feest zo was meegevallen zijn we inderdaad al enkele keren naar een diner&dance geweest, ook nieuwjaar hebben we daar kunnen vieren.

Het enige wat wij als minder ervaren hebben was het contact op voorhand. Op mails werd zeer traag/of niet geantwoord. Het beste is dus naar daar gaan om de afspraken 'live' te maken.

Ik zou de Maekelhoeve dus meteen opnieuw kiezen!

Silvy
20-6-2015
 Meld misbruik7-5-2014 8:36:32

Waw, wat een goeie reacties ! Dit doet mijn twijfels toch wel zo goed als verdwijnen ! Ik denk dat we snel gaan vastleggen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info